اجتماعی 24 آبان 1402 - 5 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان گیلان ؛ استقبال زیاد مردم از اجراهای خیابانی ” سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان گیلان ” در اولین روز جشنواره

به گزارش آفتاب شمال  ، در اولین روز از ” سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان گیلان ” ، سه نمایش خیابانی ” ماجرای حسنک ” به نویسندگی مهدی صالحیار و کارگردانی مرتضی زحمتکش ، و نمایش ” روایت یک شهر ” به نویسندگی هومن میرمعنوی و کارگردانی سامیه معاشرتی و نمایش ” زرگیس ” به نویسندگی و کارگردانی عبداله بهادری بعد از ظهر روز سه شنبه 23 آبان ماه 1402 از ساعت 15 در پیاده راه فرهنگی شهرداری رشت اجرا شدند که با استقبال زیاد مردم همراه بودند .

گفتنی است نمایشهای ” هتل دلوی ( هتل زندگی ) ” به نویسندگی و کارگردانی زهرا صدری در تئاتر شهر سردار جنگل رشت و نمایش ” آهو ” به نویسندگی و کارگردانی مهدی ( بهزاد ) دوگوهرانی در تماشاخانه نارون و نمایش ” کچل دبسته ” به نویسندگی پوریا پرتو و کارگردانی رسول دژاگاه در تالار مرکزی رشت در ساعتهای 10 ، 12 و 16 به روی صحنه رفتند .

گفتنی است 12 اثر نمایش در بخش های صحنه ای و خیابانی در ” سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان گیلان ” حضور دارند که طی دو روز در تاریخ های 23 و 24 آبان ماه 1402 در چهار نقطه ؛ تئاتر شهر سردار جنگل ، تماشاخانه نارون ، تالار مرکزی و پیاده راه فرهنگی شهرداری رشت به اجراهای صحنه ای و خیابانی می پردازند . بخش صحنه ای اجراها از ساعت 10 صبح تا 19 در سه مکان تئاتر شهر ، تماشاخانه نارون و تالار مرکزی رشت و بخش خیابانی نیز از ساعت 15 تا 16 در پیاده راه فرهنگی شهرداری رشت برگزار می شود .

 

سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان گیلان به همت انجمن هنرهای نمایشی گیلان و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در دو بخش صحنه ای و خیابانی از روز سه شنبه 23 آبان ماه 1402 با حضور ” حسین عاطفی ، شهرام کرمی و حسین مسافر آستانه به عنوان داوران بخش صحنه ای و ” پوریا کریمی ، محمود فرضی نژاد و امیر رجب پور به عنوان داوران بخش خیابانی این رویداد هنری آغاز به کار نموده است .

 

همچنین اختتامیه ” سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان گیلان ” روز پنج شنبه 25 آبان ماه 1402 ساعت 10 صبح در تئاتر شهر سردار جنگل رشت برگزار می شود .

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *