فرهنگ و هنر 12 آذر 1393 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

نقاشان برای هویت‌بخشی به دیوارها گردهم می‌آیند

 سیدنظام‌الدین امامی‌فر با اشاره به اطلاعیه‌های منتشرشده از سوی دبیرخانه‌ی دوسالانه برای حضور هنرمندان در سایت سازمان زیباسازی، گفت: شرکت‌کنندگان می‌توانند طرح‌ها و ایده‌های خود را با محوریت موضوعات ارائه‌شده در سومین دوسالانه و «خارج از آلبوم تصویری دیوارهای مشخص‌شده در سایت» براساس شیوه ‌امه ارسال آثار، به دبیرخانه‌ی این دوسالانه بفرستند.

او ادامه داد: البته این طرح‌ها خارج از بخش مسابقه بودند و صرفا به‌عنوان پیشنهاد و ایده‌های جدید، علاوه بر شرکت در نمایشگاه، قابل ارجاع به سازمان زیباسازی شهر تهران هستند. ثبت نام هنرمندان برای شرکت در این رویداد هنری نیز همچنان ادامه دارد.

امامی‌فر همچنین با دعوت دوباره از محققان و صاحب‌نظران در زمینه‌ی هنر دیوارنگاری، افزود: محققان برای شرکت در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی نیز می‌توانند پایان‌نامه، رساله و طرح‌های پژوهشی خود را به‌صورت مجلد به دبیرخانه‌ی دوسالانه ارسال کنند.

سومین دوسالانه‌ی دیوارنگاری شهری در دو بخش مسابقه شاهدان شهر و بخش پژوهش، از سوی سازمان زیباسازی شهر تهران برگزار می‌شود.

هنرمندان در بخش مسابقه‌ی این رویداد هنری با به‌کارگیری آیات، اذکار و روایات اسلامی، رویدادهای زندگی حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری و یاد و خاطره ایثارگران (شهدا و جانبازان) به نقاشی دیوارهای شهر تهران می‌پردازند.

علاقه‌مندان برای دریافت اخبار و اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس اینترنتی www.zibasazi.ir مراجعه کنند.( ايسنا)

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *