بین الملل 17 شهریور 1394 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

بررسی نحوه تصمیم گیری درباره برجام در هیئت رئیسه

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی درخصوص نحوه اتخاذ تصمیم مجلس درباره برجام گفت: این موضوع در هیئت رئیسه بحث و بررسی خواهد شد و در نهایت با نظر نمایندگان ملت و نگاه به مصالح ملی، مجلس تصمیم نهایی را خواهد گرفت.


به گزارش آفتاب شمال : سید محمد حسن ابوترابی فرد در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما با اشاره به تصمیم مجلس مبنی بر بررسی برجام در کمیسیونی ویژه تصریح کرد: اعضای کمیسیون مجموع مذاکرات و گفتگوها را استماع می کنند که بدنبال آن در کمیته های مختلف کمیسیون مسائل حقوقی ، فنی ، اقتصادی و سیاسی برجام و قطعنامه بررسی می شود.

عضو کمیسیون ویژه بررسی برجام با بیان اینکه کمیسیون به پیشنهادهای روشنی خواهد رسید، افزود:‌ این پیشنهادها طبیعتاً در صحن علنی مجلس نیز مورد بررسی قرار خواهد گرفت و این روالی است که ما تاکنون در دستور کار داریم اما اینکه نهایتاً مجلس در مورد برجام چگونه ورود پیدا کند در هیئت رئیسه با توجه به نظر کارشناسان حقوقی بحث و بررسی خواهد شد.

ابوترابی فرد با تاکید بر لزوم نگاه به مصالح ملی در بررسی برجام گفت: این موضوع یک حوزه حقوقی و یک حوزه سیاسی دارد لذا باید تمامی جوانب آن بررسی شود.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان زمان اتخاذ تصمیم نهایی مجلس را مشروط به پیشرفت کار دانست و یادآور شد: تلاش ما بر این است تا بتوانیم در کوتاهترین زمان ممکن به پیشنهاد و تصمیم نهایی برسیم. ( صدا و سیما )

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *