به گزارش پایگاه آفتاب شمال : در ابتداي جلسه رمضان يوسف مدد مسئول رسيدگي به شكايات از روند دريافت شكايات از مبادي هاي مختلف وهمچنين پيگيري و پاسخ به موارد فوق گزارشي را ارائه نمودند.
سپس با قرائت صورتجلسه قبلي اقدامات انجام شده گزارش و در مورد ساير موارد فوق دستور لازم از طرف مديريت محترم عامل صادر شد. در ادامه مهندس ظهيري با بيان اينكه يكي از دغدغه هاي اصلي اينجانب سامان دادن به جاهايي كه مسئول مستقيم پاسخگويي به مردم (مثل امداد) هستند گفت :به منظور پاسخگویی سریع و بموقع به مشترکین و در راستای ارتقای خدمات ، برنامه ریزی لازم برای راه اندازي مركز پيام صورت گرفته است که امید است با راه اندازی آن در شهرستان رشت، مشکلات این بخش کمتر شده و به مرور زمان براي تمام شهرستانها این کار به صورت متمركز انجام شود.
در ادامه هريك از اعضاءنقطه و نظرات خود را بيان و در نهايت تصميمات متخذه در قالب صورتجلسه تهيه تا اقدامات مقتضي بعمل آيد.
لازم به ذكر است كه تمامي شكايت هاي واصله از طريق مبادي ارتباطات مثل تلفن گويا، سايت ، ايميل ، سامانه پيامكي، دفاتر پيشخوان ، فاكس و … به رويت مدير عامل وساير اعضاء مي رسد كه فوايد آن ارائه طرح شکایت و مشكلات از طرف مردم با حداقل امكانات از دورترين نقاط استان به شركت مي باشد كه مدير ارشد سازمان به طور مستقيم در جريان امور قرار مي گيرد.