استان 12 شهریور 1394 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

مراسم تجلیل از كارمندان شهرداری رودسر برگزار شد

 به مناسبت هفته دولت و سالروز شهیدان رجایی وباهنر از کارمندان شهرداری رودسر در سالن شهید آوینی تجلیل شد


 

به گزارش آفتاب شمال :  شهردار رودسر در این مراسم گفت: اگر امروز شاهد افتتاح پروژه ها در هفته دولت بودیم نتیجه تعامل و همکاری و همدلی و وفاق بین مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر و ارکان تصمیم گیرنده شهرستان رودسر است.

خداداد قنبرزاده افزود: در شهرداریها منابع پایدار نداریم و بصورت خود گردان و غیر انتفاعی اداره میگردد. و با این درآمد باید پاسخگو حقوق جاری، عمرانی؛ و نیز حقوق مافوق باشیم. و نیز با تلاش کارکنان شهرداری پاسخگو نیاز های جامعه باشیم وی افزود :امیدواریم رضایت نسبی و فضای نشاط و شادابی که در شهر حاکم است استمرار داشته باشد.

شهردار رودسر در این مراسم چند خبر خوش به کارکنان شهرداری از جمله اهداء زمین و نیز وام قرض الحسنه به کارکنان شهرداری رودسر داد که موجب شادی و خوشحالی کارکنان گردید.

در ادامه رییس شورای شهر رودسر در این مراسم خاطر نشان کرد: با توجه به همدلی و وفاقی که بین مسئولان شهرستان، اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار محترم وجود دارد توسعه عمرانی شهر رودسر از رشد بسیار خوبی برخوردار شده است به طوری که شهروندان با امیدواریم بیشتری نسبت به گذشته اجرای پروژه های شهرداری را پیگیری می کنند.

\\\”اسماعیل صفری \\\” افزود: مهندس قنبرزاده با مدیریت خوب خود علاوه بر کارهای عمرانی به کارهای فرنگی نیز پرداخته است و امیدواریم این روحیه اعتماد که در شهر بوجود آمده استمرار داشته باشد.

به گفته وی، با تلاش مهندس قنبرزاده شهردار رودسر و اعضای شورای اسلامی شهر و تلاش کارکنان شهری بوده که شاهد افتتاح این چنین برنامه در شهر بوده ایم. و از دکتر محمد علی نجفی استاندار گیلان به واسطه عنایتی که به شهردار، و مجموعه شهرداری و شورا اسلامی شهر  داشته اند قدردانی نمود.

صفری در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم که این صفا و صمیمیتی و ارتباط دو سویه که بین مردم و شهرداری وجود دارد با اخلاق مداری استمرار داشته باشد.

در این مراسم جواد باقی زاده یکی از کارکنان شهرداری شعری در وصف شهردار رودسر سرود.

گفتنی ست این مراسم همراه با موسیقی، نمایش، تردستی، بوده است. و به سه نفر از کارکنان شهرداری مهندس سید مهدی حسینی، سیده سارا طالب زاده، و رضا صفری بعنوان کارمند نمونه انتخاب و به رسم یادبود جوایزی به رسم یاد بود به آنان اهدا گردید. 

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *