استان 16 شهریور 1394 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

اسماعیل نیا معاون امور پستی پست گیلان : كیفیت ابزار توسعه سازمان و موفقیت پایدار سازمان در فضای كسب و كار امروز می باشد

اسماعیل نیار بر کنترل و نظارت بیشتر و بررسی معضلات در قالب سنجه های نوین کیفی و حضور در بین همکاران تجزیه مبادلات در شیفتهای مختلف کاری و در راستای احترام و جلب رضایتمندی ارباب رجوع تاکید نمود.


به گزارش آفتاب شمال در این جلسه اسماعیل نیا معاون امورپستی پست گیلان بر اساس استراتژی های تبیین شده و چشم انداز شرکت پست مبنی بر افزایش کیفیت و رضایتمندی ذینفعان به منظور افزایش ترافیک و درآمد و نیز کاهش هزینه ها مطالبی را عنوان داشت.

اسماعیل نیا همچنین بر کنترل و نظارت بیشتر و بررسی معضلات در قالب سنجه های نوین کیفی و حضور در بین همکاران تجزیه مبادلات در شیفتهای مختلف کاری و در راستای احترام و جلب رضایتمندی ارباب رجوع تاکید نمود.

معاون امور پستی پست گیلان کیفیت را بعنوان یک اصل تفکیک ناپذیر در ادارات عنوان داشت، که بعنوان یک تفکر نگرش محور در سازمان می بایستی به آن نگریست و اضافه کرد که برای پایداری سازمان ، می بایستی کیفیت همواره مورد ارزیابی قرار گیرد و بر حفظ نقاط قوت و شناسائی نقاط ضعف و تبدیل تهدیدها به فرصتها در تمام سطوح سازمانی بصورت یکسو و هماهنگ تلاش مضاعف صورت پذیرد.

معاون امور پستی همجنین در ادامه عنوان داشت : ما بایستی بپذیریم که کیفیت یک اصل است و جزء موارد جدائی ناپذیر برای ارائه خدمات و محصول می باشد .

در این جلسه همچنین به بررسی مشکلات بخش تجزیه مبادلات و همچنین نرم افزار جامع و رعایت اصول و قوانین مربوط به این نرم افزار پرداخته شد و تصمیمات لازم در خصوص بهینه سازی نرم افزار مربوطه جهت اجرا مصوب گردیدو در راستای افزایش نمرات کیفی استان وظایف هر واحد در قالب صورتجلسه تنظیم گردید .

لازم به ذکر است در ادامه این جلسات ، نشست های فرعی و تخصصی در واحد پیشتاز این اداره کل بعنوان کمیته های فرعی پیگیری تخصصی روند کیفیت برگزار گردید و نکات مهم و راهکارهای افزایش و ارتقای کیفیت مورد بحث و تبادل نظر بین همکاران قرار گرفت .

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *