استان 17 شهریور 1394 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

بهره برداری از مخزن 1000 مترمکعبی حویق آبفای شهری گيلان

حوزه آبرسانی در گیلان بین 3.2 تا 3.4 % رشد داشته است که حاکی از تلاش گسترده و بی وقفه مدیران این حوزه می باشد


به گزارش آفتاب شمال : مراسم آغاز بهره برداری از مخزن 1000 مترمکعبی حویق با حضور نماینده مردم شهرستان تالش، استاندار ، مدیرعامل و کارکنان شرکت آبفای شهری گیلان و جمعی از مسئولان استان در شهرستان تالش برگزار گردید.

در این مراسم دکتر نجفی استاندار گیلان با تأکید بر عملکرد درست مدیران و ارائه آمار دقیق جهت مردم اظهار داشت: پروژه های عمرانی استان گيلان و حوزه آبرسانی در گیلان بین 3.2 تا 3.4 % رشد داشته است که حاکی از تلاش گسترده و بی وقفه مدیران این حوزه می باشد.

وی با اشاره به اعطاء عنوان مدیر شایسته ملی به مهندس لطفی مدیرعامل شرکت آبفای گیلان در دومین اجلاس مدیران شایسته ملی که در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما با حضور اساتید و نخبگان برجسته داخلی و خارجی کشور برگزار شده بود تصریح کرد: وی افتخار مدیران دولتی در استان می باشد.

سپس شکری نماینده مردم شریف شهرستانهای تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از عملکرد مدیرعامل آبفای گیلان و تبریک انتصاب بعنوان مدیر شایسته ملی در کشور با اشاره به اهمیت مسائل زیست محیطی بر ساماندهی وضعیت فاضلاب تالش تأکید نمود.

در ادامه کاظم لطفی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت آبفای گیلان برنامه های دولت در شهر تالش را ستودنی دانست و افزود: باتوجه به افزایش شهرها در تالش، برای ایجاد زیرساختها در شهرهای جدید توان و تلاش مضاعف و جهادگونه لازم است.

وی یکی از افتخارات دولت تدبیر و امید در گیلان را داشتن 17 طرح ملی آبرسانی در 16 شهرستان عنوان کرد و یادآور شد: با همت و تلاش استاندار و نماینده مردم شهرستان و عنایت دولت تدبیر و امید، طرح آبرسانی در تالش و رودبار نیز عملیاتی شد و در جمع 16 شهرستان قرار گرفت.

مدیرعامل آبفای گیلان با اشاره به پیگیری و تلاش فرماندار جهت استفاده از اراضی دولتی در احداث تصفیه خانه فاضلاب تصریح کرد: نقشه های اجرایی فاز 2 تصفیه خانه فاضلاب تالش به مهندسین مشاور ابلاغ و ظرف یک ماه آتی عقد قرارداد انجام و پروژه با مبلغ 60 میلیارد تومان اجرا خواهد شد.

وی محل تأمین اعتبار پروژه را از محل تأمین خرید تضمینی اعلام کرد و گفت: این پروژه هم به لحاظ اشتغالزایی و هم از نظر زیست محیطی در تالش بسیار تأثیرگذار می باشد.

مهندس لطفی همچنین اظهار داشت: بر این باوریم استان گیلان به لحاظ داشتن آب پایدار از استانهای ثروتمند کشور است و مردم این خطه در آینده به مدیریت و عملکرد مناسب مدیران در تأمین آب افتخار خواهند نمود که مثبت، سازنده و طبق برنامه عملیاتی بوده است.

وی با اعلام پروژه های آبفای گیلان در هفته دولت اظهار داشت: با تلاش و همت عزیزان در شهرستان و نگاه ویژه استاندار جهت رشد متوازن شهر و روستا، آبفای گیلان در شهرستانهایی که به لحاظ زیرساختهای شهری با مشکل مواجه بودند برنامه عملیاتی خواهد داشت.

وی در ادامه افزود: زیرساختها به لحاظ جمعیت شهری باید جابجا شود و طی برنامه سه ساله تمامی شهرهای تالش از شبکه آبرسانی نوین برخوردار خواهند شد و همچنین تا دهه فجر سالجاری کل شهر چوبر از منابع آب و شبکه توزیع آب شهری برخوردار خواهد شد.

مدیرعامل آبفای گیلان مخزن حویق را 1.5 برابر ظرفیت نیاز آبی جمعیت شهری حویق اعلام نمود و خاطرنشان کرد: با توجه به سرمایه گذاری انجام شده، شروع عملیات اجرایی در سالجاری 100 میلیارد تومان خواهد بود.

وی همچنین با تأکید بر اهمیت پیشرفت تالش به جهت زیرساختهای حیاتی تصریح کرد: نگاه دولت به مسائل زیست محیطی گیلان ویژه است و طرح فاضلاب تالش به لحاظ زیست محیطی با پیگیری مسئولانه نماینده شهرستان و استاندار گیلان اجرا خواهد شد.

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *