فرهنگ و هنر 10 شهریور 1394 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

پذیرش دانشجوی کارشناسی بدون کنکور در مرکز فرهنگ و هنر گیلان آغاز شد

 

ثبت نام دوره‌های کارشناسی حرفه‌ای بدون کنکور مهر 94 در مرکز آموزش عالی علمی – کاربردی فرهنگ و هنر گیلان آغاز شد


به گزارش آفتاب شمال ، سعید طاهری، رییس مرکز آموزش عالی علمی – کاربردی فرهنگ و هنر گیلان طی گفت و گویی اظهار کرد: ثبت نام دوره های کارشناسی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی برای مهرماه 94 که منحصراً به صورت اینترنتی انجام می شود، آغاز شد و تا روز شنبه 14 شهریور ادامه دارد.

وی افزود: کلیه متقاضیان می بایست در مهلت مقرر و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما که از طریق سایت سازمان قابل دسترسی است و نیز فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام، به سایت سازمان سنجش‌ آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.

طاهری ادامه داد: متعاقب این اعلام، مرکز آموزش عالی علمی – کاربردی فرهنگ و هنر گیلان نیز در مقطع کارشناسی حرفه ای برای مهر ماه سال جاری بدون کنکور دانشجو می‌پذیرد.

این مسئول تصریح کرد: ثبت نام در این مرکز در رشته‌ها و گرایش‌های روابط عمومی – رفتار اجتماعی و افکارسنجی، روابط عمومی – امور رسانه، مدیریت امور فرهنگی – برنامه ریزی فرهنگی، گرافیک – تصویرسازی، نقاشی – نقاشی، سینما – تدوین فیلم، طراحی و الگوسازی پوشاک – لباس مجلسی و خانگی، مدیریت گردشگری و تربیت مبلغ قرآن کریم انجام خواهد شد.

وی در پایان گفت: علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت سازمان سنجش و یا به صورت حضوری به مرکز آموزش عالی علمی- کاربردی فرهنگ و هنر گیلان واقع در رشت، میدان شهرداری، ابتدای خیابان سعدی، مجتمع فرهنگی هنری خاتم الانبیا (ص)، طبقه اول مراجعه و یا با شماره تماس‌های این مرکز 33235840 الی 41 با پیش‌شماره ۰۱۳ تماس حاصل نمایند.

 

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *