فرهنگ و هنر 14 شهریور 1394 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

عیادت مدیرکل ارشاد گیلان از شاعر و پیشکسوت تئاتر استان گیلان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با حضور در در بیمارستان دکترحشمت رشت از سید امیر فخرموسوی شاعر و پیشکسوت تئاتر استان عیادت کرد


به گزارش آفتاب شمال ، سید وحید فخرموسوی در گفتگویی از عمل رضایت‌بخش سید امیر فخرموسوی شاعر و پیشکسوت تئاتر استان در بیمارستان دکترحشمت رشت خبر داد.

فرزند این هنرمند پیشکسوت گیلانی با بیان اینکه پدرم بر اثر حمله قلبی به بیمارستان رازی رشت منتقل شد، اظهار کرد: پس از اقدامات اولیه، برای انجام عمل آنژیوپلاسی به بیمارستان حشمت انتقال داده شد که به یاری خداوند عمل وی با موفقیت انجام شد.

فخرموسوی با اشاره به اینکه خوشبختانه در جریان عمل آنژیو پلاسی یکی از رگ های بسته قلب باز شد، افزود: در حال حاضر ایشان باید تحت مراقبت پزشکی باشند که به همین دلیل از بیمارستان مرخص نشده اند ولی خدارو شکر در حال حاضر حال عمومی ایشان رو به بهبود است.

گفتنی است؛ فیروز فاضلی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و یونس رنجکش مدیرکل امور اجتماعی استانداری گیلان از جمله افرادی بودند که به منظور عیادت از حال این هنرمند پیشکسوت در بیمارستان دکترحشمت رشت حضور یافتند.

سید امیر فخرموسوی متولد ۱۳۲۶ آستانه اشرفیه و از هنرمندان بنام عرصه نمایش و همچنین شاعر توانایی است که سالها در خدمت به فرهنگ و هنر گیلان مشغول به فعالیت بوده است.

از این هنرمند تا کنون کتاب شعر و کاست شعر گیلکی منتشر شده و علاوه بر آن صحنه تئاتر گیلان و کشور شاهد حضور او در نمایش های مختلف بوده است.

روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان برای این هنرمند پیشکسوت گیلانی از درگاه خداوند منان آرزوی سلامتی دارد.

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *