فرهنگ و هنر 17 شهریور 1394 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

کتاب« آن بیست و سه نفر» در رشت نقد و بررسی می شود

نشست نقد ملی کتاب «آن بیست و سه نفر» و بررسی آن با حضور نویسنده ومنتقد اثر در مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیا(ص) رشت برگزار می‌شود.


به گزارش آفتاب شمال : معاون اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان خبرداد: کتاب« آن بیست و سه نفر» در رشت نقد و بررسی می شود زهرا بدن آرا گفت: نشست نقد ملی کتاب «آن بیست و سه نفر» و بررسی آن با حضور نویسنده ومنتقد اثر در مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیا(ص) رشت برگزار می‌شود.
به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان، بدن آرا ضمن اعلام این خبر گفت: جلسه شعرخوانی و نشست نقد و بررسی کتاب «آن بیست و سه نفر» به همت اداره کتابخانه های عمومی شهرستان رشت و همیاری انجمن شعر و ادب اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت برگزار می شود.
وی همچنین اظهار داشت: کتاب «آن بیست و سه نفر» برگرفته از خاطرات خود نوشت احمد یوسف زاده در دوران اسارت توسط بعثی هاست که با حضور حمیدرضا شکار سری، منتقد اثر ساعت 16 روز شنبه 21 شهریور در مجتمع خاتم الانبیاء رشت نقد و بررسی خواهد شد.
«آن بیست و سه  نفر» حکایتی است واقعی از زندگی 23 نوجوان که در عملیات بیت‌المقدس به اسارت درآمده‌اند. در حقیقت این کتاب سندی است از زندگی 23 رزمنده که سال‌های شیرین نوجوانی‌شان را در اسارتگاه‌های عراق گذراندند. نگاه به جنگ از قاب نوجوانی 17 ساله، روایتی جدید از جنگ عراق با ایران است که بیش از هر چیزی تلخی و بی‌رحمی جنگ را تلنگر می‌زند.
گفتنی است شرکت عموم علاقه مندان در این نشست بلامانع است.

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *