فرهنگ و هنر 25 شهریور 1394 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

بازنشستگان یاری رسان مدیریت در حوزه فکر و اندیشه باشند

به گزارش پایگاه آفتاب شمال ، مراسم تجلیل از بازنشستگان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، پیش از ظهر (سه شنبه 24 شهریور 94) با حضور جمعی از مدیران و بازنشستگان این اداره کل در مجتمع فرهنگی هنری خاتم الانبیا (ص) رشت برگزار شد.

فیروز فاضلی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در این مراسم اظهار کرد: در تمام عمر خود عادت کرده ام خاکسار پیشکسوتان و اهالی اندیشه و تفکر باشم.

وی با اشاره به جلسلات و نشست های متعدد خود قبل از پذیرش پست مدیریت فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، گفت: اکنون پس از یک سال و اندی می بینم راهبردی و کاربردی ترین نظرات ارائه شده به من توسط افرادی بود که بازنشسته این اداره کل بودند.

فاضلی خطاب به بازنشستگان با بیان اینکه شما جزو خانواده ما هستید و گره هایی با تدبیر شما باز می شود، از آنها خواست وی را در حوزه فکر و اندیشگانی یاری رسان باشند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه این اداره خانه شماست، افزود: هر زمانی به خانه خود بیایید من و همکارانم در خدمت شما خواهیم بود.

وی با تأکید بر اینکه با هنر نمی توان مدیریت کرد بلکه باید مدیریت هنرمندانه انجام داد، افزود: هرچه کاری با مشقت، تلاش و نیت خیر انجام شود به ثمر خواهد نشست.

فاضلی در پایان ابراز امیدواری کرد: بزودی تصمیماتی برای تشکیل کانون بازنشستگان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اتخاذ خواهد شد.

[مراسم تجلیل از بازنشستگان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان 22]  

بیمه تکمیلی بازنشستگان گیلان بصورت پایلوت اجرایی شده است

مدیر صندوق بازنشستگان گیلان نیز در این مراسم گفت: بیمه تکمیلی بازنشستگان استان بصورت پایلوت اجرایی شده و بحث بیمه درمانی آنان در حال اجراست.

محسن طاهری افزود: بر اساس بیمه یادشده بخشی از کاستی های بیمه تکمیلی پوشش داده می شود و بازنشستگان فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز می توانند در صورت تمایل تحت پوشش این بیمه قرار گیرند.

وی اظهار کرد: همچنین تورهای گردشگری بازنشستگان برقرار است و بازنشستگان می توانند سالی دوبار از این تورها بهره مند شوند.

طاهری ادامه داد: در راستای اجرای طرح تورهای گردشگری بازنشستگان استان، علاوه بر تور زمینی کربلای معلی که اجرایی شده است، تور پروازی به این مکان مقدس نیز در حال طراحی است.

این مسوول؛ نقل و انتقال سوابق بیمه ای را یکی از کارهای دشوار این صندوق عنوان کرد و افزود: این موضوع در حال اجراست و منتظر مصوبه دولت و مجلس شورای اسلامی هستیم.

وی همچنین عنوان کرد: بمنظور بهره مندی بازنشستگان کشور از جاذبه های گردشگری گیلان، مجتمع فرهنگی – تفریحی – گردشگری ویژه بازنشستگان در لاهیجان احداث می شود.

اجرای نمایش کوتاه طنز، موسیقی سنتی، شعرخوانی سه تن از شاعران بازنشسته اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از دیگر بخش های این مراسم بود.

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان دارای 206 بازنشسته و 41 مستمری بگیر است.

*برای مشاهده گزارش تصویری مراسم لطفا کلیک کنید*

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *