حوادث 29 شهریور 1394 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

دستگيري مامور قلابي در حين اخاذي در” رشت”

به گزارش پايگاه آفتاب شمال : سرهنگ “رحيم شعباني ” فرماندهي انتظامي شهرستان رشت با اعلام خبر گفت: در روز گذشته طي تماس تلفني مردمي  با پليس مبني بر اينكه فردي با پوشيدن لباس نيروي انتظامي در يكي از ميادين شهر رشت مبادرت به بازديد بدني  و اخاذي از مردم  مي پردازد كه موضوع توسط ماموران اين فرماندهي بطور ويژه مورد رسيدگي قرار گرفت.
،موضوع به صورت غيرمحسوس مورد پيگيري ماموران قرار گرفت.
سرهنگ رحيم شعباني افزود: ماموران كلانتري 12 با حساسيت موضوع را مورد بررسي قرارداده و پس از اطمينان از صحت گزارش، شخص موصوف را در حاليكه با همان وضعيت در يكي از خيابانها در حال تردد بوده مشاهده كردند.
رحيم شعباني افزود :  ماموران كلانتري 12  پس از شناسايي وي را كه به  محض حضور  عوامل گشت قصد فرار با يك دستگاه خودروي 206  را داشت پس از  تعقيب  و گريز در يكي از خيابانهاي شهر رشت متوقف  و دستگير گردند.
رئيس پليس رشت  در پايان با اعلام اينكه متهم با تشكيل پرونده به مرجع قضايي معرفي  و از آن طريق روانه زندان شدند خاطر نشان كرد پليس  با اقدام به موقع  و اشرافيت كلي بر ميادين و نقاط مختلف شهر اجازه خود نمايي و سوء استفاده از پليس به احدي نخواهد داد  و از شهروندان در خواست نمود هرگونه عمل ناهنجاري را به مركز فوريتهاي پليس 110 اطلاع دهند.

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *