حوادث 29 شهریور 1394 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

دستگیری عامل تهدید به انتشار تصاویر خصوصی در تلگرام

به گزارش پایگاه آفتاب شمال : سرهنگ “محمدخاني” رئيس پليس فتا فرماندهي انتظامي استان گيلان در مصاحبه با پايگاه خبري آفتاب شمال با اعلام اين خبر گفت : در پي ارجاع يک فقره پرونده از دادسراي عمومي و انقلاب شهرستان رشت به دادخواهي خانم 25 ساله ای مبني بر اينکه فردي ناشناس در تلگرام او را تهدید به انتشار عکس های خصوصی کرده و قصد اخاذی از وی را دارد  ، موضوع به صورت ویژه در دستورکار پليس فتا قرار گرفت.
رئيس پليس فتا استان گيلان افزود : با پي جويي هاي فني و پليسي ، عامل تهدید به انتشار عکس های خصوصی به قصد اخاذی از شاکیه در شبکه اجتماعي موبایلی كه مردی  30 ساله اهل بندرانزلی و ساکن رشت بود شناسايي ، با هماهنگي مقام قضايي در رشت دستگير شد .
سرهنگ محمدخاني اظهار داشت : با توجه به ادله ديجيتال كشف شده از متهم ، وي به صراحت به بزه انتسابي خود و اينکه با تهدید به انتشار تصاویر خصوصی شاکی در شبکه اجتماعی موبایلی قصد اخاذی از وی را داشته اعتراف که جهت سير مراحل قانوني تحويل دادسراي عمومي و انقلاب شهرستان رشت گردید .
رئيس پليس فتاي استان گيلان در پايان از شهروندان خواست ، در صورت اطلاع از هرگونه فعاليت مجرمانه در فضاي مجازي يا پيام رسان هاي موبايلي مراتب را از طريق نشاني پليس فتا به آدرس www.Cyberpolice.ir يا ايميل اين پليس به آدرس Gfata@police.ir گزارش نمايند .

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *