استان 21 مهر 1394 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

مراسم گرامیداشت روز ملی پارا المپیک در رشت برگزار شد

به گزارش پایگاه آفتاب شمال ، دکتر محمدعلی نجفی در این مراسم با بیان اینکه  معلولان با کسب موفقیت در زمینه های مختلف، ثابت کرده اند که با همت و تلاش می توان به موفقیت دست یافت گفت: این قشر توانمندیهای خاصی دارند که بعضاً آن توانایی‌ها در افراد باسلامت کامل کمتر یافت می‌شود.

وی قهرمانی معلولان در رشته‌های مختلف ورزشی در مسابقات پارالمپیک جهانی، آسیایی و ملی را یکی از توانمندی‌های آنان دانست و خاطر نشان کرد : این عزیزان با همت و تلاش در مسابقات پارالمپیک موفق به کسب مقام و افتخار برای میهن و استان خود شدند.

وی با ابراز خرسندی از نبوغ موجود در بین معلولان و جانبازان در بخش‌های ورزشی گفت : گیلان در این بخش در سطح دنیا نمایندگان با استعدادی دارد و مسئولان نیز دردمندی‌های این توانمندان را درک می‌کنند و در جهت رفع آن در تلاش هستند.

نماینده عالی دولت در گیلان بر ضرورت در جریان قرار گرفتن معلولان و ناشنوایان از مسائل روز جامعه تأکید کرد و گفت : همزمان با پخش اخبار گیلان برای بهره‌مندی ناشنوایان و کم شنوایان از بخش‌های مختلف خبری نیز تمهیدات لازم فراهم گردد.

استاندار گیلان خاطر نشان کرد: هزینه های مربوط به این مهم، از سوی استانداری پرداخت خواهد شد.

در پایان این مراسم از قهرمانان و ورزشکاران که در مسابقات پارالمپیک، جهانی، آسیایی و ملی در سال گذشته و امسال افتخاراتی کسب کردند توسط استاندار گیلان تجلیل به عمل آمد.

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *