ورزشی 06 آبان 1394 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

باشم یا نباشم تیم ملی والیبال به المپیک می رود

به گزارش پایگاه آفتاب شمال ؛ اسلوبودان کواچ در نشست خبری افزود: نتایجی که تیم ملی والیبال در رقابت های لیگ جهانی و جام جهانی گرفت اول از همه من را ناراحت کرد از این نتایج راضی نیستم و مسئولیت آن را بر عهده می گیرم.

وی گفت: پیش از حضور در نشست خبری امروز 3 ساعت و نیم با داورزنی رئیس فدراسیون والیبال جلسه داشتیم و درباره نتایج کسب شده، راهکارها و راه حل صحبت کردیم.

کواچ در پاسخ به این سوال که رابطه شما با بازیکنان باعث این نتایج شده است ، گفت: همان ابتدای ورودم به ایران رابطه ویژه ای با بازیکنان برقرار کردم و احساس می کنم که نتایج این رابطه ویژه در نتایج کسب شده دخیل بوده است شاید این رابطه در برخی مقاطع از شدت و هدت برخوردار بوده شاید در برخی مقاطع سر بازیکنان داد کشیده ام اما تمام این رفتارها در چارچوب رابطه سرمربی و بازیکن بوده است در هر رابطه ای و هر رفتاری خط قرمزی وجود دارد که سعی کردیم از آن عبور نکنیم.

وی افزود: یکی از مسائلی که موجب شد در رقابت های جام جهانی نتیجه دلخواه را نگیریم این بود که بازیکنان می دانستند تعداد تیم هایی که از این مسابقات به المپیک راه می یابند محدود است به همین علت زمانی که اطمینان پیدا کردند به المپیک راه نمی یابند از نظر انگیزه ضعیف شدند.

سرمربی تیم والیبال گفت: از ابتدای حضورم در ایران کارشناسان چشم دیدن دستیارانم را نداشتند چه دستیار ایرانی و چه دستیار خارجی همیشه خاری به چشم کارشناسان بودند در صورتی که با فدراسیون ایران تصمیم به ادامه همکاری بگیریم قطعاً کادر فنی را تقویت خواهم کرد.

کواچ افزود: در صورتی که همکاری من با فدراسیون والیبال ادامه پیدا کند بازیکنانی را به تیم ملی دعوت می کنم که شایسته ترین باشند هر چند در مدت حضورم در ایران بازیکنانی را به تیم ملی دعوت کرده ام که جایگزینی آنها بسیار دشوار است همان طور که می بینید در تیم ملی ترکیبی از بازیکنان باتجربه و جوان را داریم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تفاوتی بین خود و سرمربی سابق ایران ولاسکو می بینید گفت: خولیو ولاسکو سطح والیبال ایران را ارتقاء داد و تلاش می کنم راه وی را ادامه دهم هر چند که در حدود خود نتایج خوبی گرفته ام.

کواچ افزود: فدراسیون والیبال هر آنچه نیاز داشتم در اختیارم قرار داده است کاری با اظهارنظرهایی که از قول من به خلاف عنوان شده، ندارم.

وی درباره نتایج تیم ملی والیبال در رقابت های جام جهانی گفت: بازیکنان پس از ترک روسیه بسیار به نتیجه گرفتن خوش بین بودند و همین خوش بینی بلای جان ما شد.

سرمربی تیم ملی والیبال افزود: یک جلسه دیگر با رئیس فدراسیون دارم و اگر ایشان احساس کنند این جلسات باید ادامه پیدا کند من هم توضیح خواهم داد در شرایط کنونی صحبتی از قطع یا ادامه همکاری ام با فدراسیون والیبال مطرح نشده است اما بدانید چه در رأس تیم ملی والیبال ایران بمانم یا نمانم والیبال ایران اینقدر ظرفیت و استعداد دارد که به المپیک راه یابد. ( صدا و سیما )

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *