استان 09 آذر 1394 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

برگزاری جشنواره شناسایی الگوهای برتر ارائه گزارش و مستندسازی عملکرد در گیلان

به گزارش پایگه آفتاب شمال : این جشنواره که با ابتکار دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری طراحی شده است، با هدف ارتقای فرهنگ پاسخگویی شفاف در دستگاه­های اجرایی و ارائه تجارب و دستاوردهای موفق در این زمینه به منظور شناخت بهترین روش­ها و الگوهای نوین برای اولین بار در سطح کشور برگزار می‌شود.

براساس فراخوان این جشنواره، فرمانداری­ها و دستگاه‎های اجرایی حداکثر تا تاریخ 15 آذر 1394 فرصت دارند تا آمادگی خود را به طور رسمی به دبیرخانه مستقر در استانداری اعلام نمایند.

حسینی مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری گیلان با تشریح اهمیت جشنواره خاطر نشان کرد: مستندسازی فعالیت ها و نحوه ارایه گزارش عملکرد در دستگاه­های اجرایی از جنبه های فراوانی دارای اهمیت می باشد که از مهم ترین آنها پرهیز از دوباره کاری ها و شناسایی نقاط ضعف و قوت وضع موجود برای تدوین برنامه های عملیاتی و کارآ است.

وی افزود: پس از دریافت آمادگی دستگاهها برای شرکت در جشنواره، فرم های لازم به همراه زمان بندی برای ارایه گزارش عملکرد شرکت کنندگان اطلاع رسانی می شود و پس از جمع بندی نتایج توسط هیئت داوران در ایام ا… دهه فجر طی مراسمی با حضور استاندار گیلان از دستگاههای برتر تقدیر می شود.

حسینی گفت: در این جشنواره کارگاه­های آموزشی با موضوع روش های مستندسازی و گزارش نویسی نیز برگزار می شود که­ مسئولان مربوطه در دستگاه­های اجرایی می­توانند از آن بهره برداری نمایند.

شایان ذکر است علاقمندان می‎توانند جهت دریافت راهنما و فرم­های مستندسازی جشنواره به نشانی اینترنت bazresi.gilan.ir مراجعه کنند.
استاندار گیلان
دکترمحمدعلی نجفی

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *