فرهنگ و هنر 03 دی 1394 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

آثار برتر رسانه‌‌ایی گیلان تجلیل می‌شوند

به گزارش پایگاه آفتاب شمال ، حسین ابراهیمیان، معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به برگزاری جشنواره محلی مطبوعات، خبرگزاری‌ها و سایت‌های مجوز دار در گیلان، گفت: آخرین دوره جشنواره مطبوعات محلی گیلان در سال ٨٦ برگزار شد که امسال بعد از هشت سال وقفه دوباره در استان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در این جشنواره از آثار برتر رسانه‌ای تجلیل می‌شود اظهارکرد: این جشنواره از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان و با همکاری استانداری و خانه مطبوعات برگزار می‌شود.

ابراهیمیان با اشاره به رشته‌های جشنواره تصریح کرد: این جشنواره در دو بخش ویژه و بخش نشریات مکتوب محلی، خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری تحلیل دایر می‌شود.

وی شعار سال، فرهنگ سازی و گفتمان سازی با موضوع اقتصاد مقاومتی، حجاب و عفاف نماز و سبک زندگی اسلامی ایرانی و نقش مطبوعات در گسترش این فرهنگ از محورهای بخش ویژه این جشنواره است.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: بخش نشریات مکتوب محلی، سایت‌ها و خبرگزاری‌ها در قالب گزارش و مصاحبه، سرمقاله و یادداشت، مقاله، تیتر و خبر برگزار می‎شود.

وی آخرین مهلت ارسال آثار را تا ١٥ دی اعلام کرد و افزود: علاقمندان باید آثار منتشر شده خود از ابتدای سال تا ١٠ دی را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

ابراهیمیان با بیان اینکه در بخش ویژه ٦ نفر برتر به انتخاب هیئت داوران انتخاب خواهند شد تصریح کرد: متقاضیان می توانند بدون محدودیت در کلیه رشته‌ها شرکت کرده و در هر رشته سه اثر ارسال کنند.

وی تصریح کرد: داوری این جشنواره در تهران و توسط کارشناسان وزارتخانه انجام خواهد شد.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اذعان کرد: دهه فجر انقلاب اسلامی برگزیدگان معرفی و به نفر اول پنج میلیون ریال، نفر دوم چهار میلیون ریال و نفر سوم سه میلیون ریال اهدا خواهد شد.

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *