ورزشی 20 دی 1394 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

در مسير المپيک؛ کفاشيان: تيم اميد‌ در‌ آرامش است

به گزارش آفتاب شمال : کفاشيان:تيم اميد‌ در‌ آرامش است و اميدوارم نتايج خوبي بگيرد؛ رئيس فدراسيون فوتبال پس از مراسم تقدير از مدارس فوتبال پايه برتر گفت: هر سال مربيان، نحوه‌ فعاليت مدارس فوتبال و ساير موارد مورد بررسي قرار مي‌گيرند و مدارس برتر انتخاب مي‌شوند امسال دو فستيوال بزرگ داشتيم که 31 استان در بخش آقايان و 26 استان در بخش خانم‌ها حضور داشتند. سعي مي‌کنيم براي اين مدارس شناسنامه تهيه کنيم تا بتوانند به فوتبال پايه کمک کنند.
او در مورد تيم فوتبال اميد گفت: کاشاني گزارش خوبي را به ما داده است، تيم آرامش دارد و بازيکنان آماده هستند اميدواريم اين تيم بتوانند نتايج خوبي بگيرد و به المپيک صعود کند.
کفاشيان گفت: کي‌روش به قطر مي‌رود و در هتلي که براي او گرفتيم مستقر مي‌شود مسابقات تيم اميد را مي‌بيند و قرار است ارزيابي خودش را از بازيکنان ملي داشته باشد او قرار نيست به تمرينات تيم اميد برود و يا با بازيکنان و کادر فني تيم اميد گفتگو کند.
رئيس فدراسيون فوتبال گفت : ملوان و تراکتور هر دو مي‌توانند بازيکنان سرباز را در اختيار داشته باشند، ما از برنامه هاي نظام وظيفه و تربيت بدني نيروهاي مسلح خبر نداريم اما تابع آنها هستيم و اين تيم ها هم نبايد حساسيت نشان دهند. آنچه مقررات فدراسيون بگويد ما عمل مي‌کنيم و از لحاظ فوتبالي و قوانين خودمان بر کار آنها نظارت مي کنيم. ( صدا و سیما )

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *