استان 06 خرداد 1395 - 8 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

شهردار رشت: مردم از طولانی شدن زمان اجرا خسته می شوند و ما تلاش کردیم کانال ارتباطی خود را کوتاه سازی کنیم

  به گزارش آفتاب شمال ، دکتر سید محمد علی ثابت قدم عصر دیروز در جلسه کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر  رشت که با حضور ریاست و اعضای کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر رشت ، دکتر جباری،مشاور عالی شهردار و فاطمه قدیمی، مدیریت ارتباطات  و امور بین المل شهرداری رشت برگزار شد، ضمن تبریک به مناسبت نیمه شعبان و گرامیداشت آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: در مدیریت شهری ۳ رکن اساسی را مبنای عمل در ارتباطات قرار دادیم که اولین رکن  آن حرکت به سوی اعتمادسازی عمومی که بر محلات مبتنی است و فشار کار در این حوزه بیشتر بر مناطق متمرکز است.

وی با بیان اینکه مناطق شهرداری رشت از طریق روابط عمومی ارتباط برقرار می کنند، افزود: ابزار این ارتباط متفاوت است که برخی با برگزاری مناسبت ها و برخی از طریق تلویزیون های شهری این ارتباط را برقرار می کنند.

شهردار رشت سامانه پیشنهادات و انتقادات ۱۳۷ شهرداری رشت را یک کانال ارتباطی بسیار مهم دانست و گفت: یک فاصله زمانی بین پیشنهادت مردم در سامانه و اجرای آن وجود دارد که این فاصله باید کوتاه شود.

دکتر ثابت قدم با بیان اینکه فاصله بین ورود اطلاعات به سامانه در تهران در بدو ورود دکتر قالیباف حدود ۵۰ روز بود، تصریح کرد: میانگین بین فاصله تماس تا رفع مشکل در سامانه ۱۸۸۸ تهران، امروز به کمتر از ۴۸ ساعت رسیده است.

وی با اشاره به اینکه خیلی از مواقع به مردم خدمات ارائه می دهیم ولی این خدمات به علت طولانی شدن فاصله اجرا موثر واقع نمی شود، اظهار کرد: مردم از طولانی شدن زمان اجرا خسته می شوند و ما تلاش کردیم کانال ارتباطی خود را کوتاه سازی کنیم.

شهردار رشت یکی از میزان های استاندارد ارزیابی از مدیریت شهری را کوتاه سازی زمان شناسایی مشکل تا حل آن عنوان کرد و گفت: فاصله پایش مشکل تا حل آن باید کوتاه شود.

دکتر ثابت قدم مطرح کرد: در یک برنامه ارتباطی منسجم و کارا موقعی می توان دست به برندسازی شهری زد که اعتمادسازی محلی به حداقل هایی رسیده باشد و دراین حوزه سعی کردیم با ازدیاد تعداد پروژه ها و کیفیت بخشی به آن ها ،  به سوی برندسازی حرکت کنیم.

وی با اشاره به اینکه این امکان را داریم برندسازی شهری را در عرصه فراشهری،استانی،ملی و بین المللی دارا باشیم، بیان کرد: اقدامات ما از سال قبل در حوزه بین الملل شروع شده است و برنامه های ما در روابط عمومی شهرداری، سازمان فرهنگی ورزشی و مناطق شهرداری به سمت برندسازی شهری است که بخشی از آن موضوعاتی است که در حوزه بین الملل انجام شده است و باید این مسیر را ادامه دهیم.

شهردار رشت خاطرنشان کرد: اگر می خواهیم بستر سرمایه گذاری در رشت ایجاد شود و در سرمایه گذاری کشور از رشت یاد کنند،پایه های اولیه آن حوزه اعتمادسازی وبرند شهری است که در حال حاضر برنامه های اولیه سرمایه گذاری را تهیه کردیم وتا ۲ ماه آینده ۹۰ درصد برنامه ها آماده می شود.

دکتر ثابت قدم اقتصادی ترین کالای شهر رشت را فرهنگ آن عنوان کرد و گفت: با زیرساختی که در حوزه ارتباطات،فرهنگ،بازآفرینی انجام می دهیم تلاش می کنیم شهر رشت را از توسعه اقتصادی معقول برخوردار کنیم و این اتفاق موقعی رخ می دهد که بودجه شهرداری مناسبی پیش برود.
  
وی ضمن ابراز خرسندی از حضور استاد رضا پور  مربی و سید امیر خوشکلام  و تشکر از ایشان و ارمین هادی  پور قهرمانان بیست و دومین دوره مسابقات تکواندوی قهرمانی اسیا  با بیان اینکه ورزش قهرمانی و آماتور می تواند موجب برندسازی شود، مطرح کرد: اگر در ورزش تنها به دنبال قهرمانی نباشیم می توانیم به دست آوردهای بزرگی برسیم.

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *