استان 17 مهر 1395 - 8 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

استقبال کم نظیر از نمایشگاه کتاب گیلان

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به استقبال کم نظیر شهروندان از دوازدهمین نمایشگاه کتاب گیلان، از بازدید بیش از ٩٥ هزار نفر تا پایان روز پنجم برپایی این نمایشگاه خبر داد.
به گزارش آفتاب شمال ، فیروز فاضلی، صبح امروز در جریان بازدید از دوازدهمین نمایشگاه کتاب گیلان با اشاره به استقبال کم نظیر شهروندان از این نمایشگاه، اظهار کرد: پنج روز از گشایش نمایشگاه کتاب گیلان می‌گذرد و ٥٤٠ میلیون تومان بن‌کارت جدا از فروش آزاد در این نمایشگاه فروخته شده است.

وی به بازدید بیش از ٩٥ هزار نفر از نمایشگاه کتاب گیلان تا پایان روز پنجم برپایی این نمایشگاه اشاره کرد و افزود: بیشترین استقبال از بخش‌های دانشگاهی و کتاب‌های کمک آموزشی شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه استقبال ویژه‌ای از کتاب‌های دینی و ادبیات در نمایشگاه کتاب استان شده است، تصریح کرد: امسال، امکان استفاده از بن‌کارت های توزیع شده برای خرید کتاب خارج از نمایشگاه، از ویژگی‌های نمایشگاه کتاب گیلان است و شهروندان می‌توانند تا یک هفته پس از نمایشگاه نیز از ١٥ کتابفروشی معرفی شده در سطح شهر رشت، کتاب خریداری کنند.

این مسؤول متذکر شد: اجرای حدود ٣٠ برنامه جنبی شامل برنامه های متعدد رونمایی کتاب، سخنرانی درخصوص کتاب و نشر با حضور اساتید برجسته دانشگاه و… از برنامه های جنبی دوازدهمین نمایشگاه کتاب گیلان است.

دوازدهمین نمایشگاه کتاب گیلان از دوازدهم مهرماه جاری با ٥٨هزار عنوان کتاب و ٣٠ درصد تخفیف در محل دائمی نمایشگاه های استان واقع در کیلومتر پنج جاده رشت – تهران برپا شده و تا ساعت ٢٠ امروز شنبه هفدهم مهرماه میزبان علاقه مندان به کتاب و کتاب خوانی است.

 

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *