استان 01 اردیبهشت 1396 - 7 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

جلسه کمیته طرح تکریم ارباب رجوع بنیاد شهیدوامورایثارگران استان گیلان برگزار شد.

وی افزود: این امر نیاز به دستور العمل و راهکارهای پیچیده ندارد و اگر تمامی کارمندان وظایف محوله را به درستی انجام دهند ، قطعا رضایتمندی جامعه ایثارگری را در پی خواهد داشت.
به گزارش آفتاب شمال : عبداله پاکاری با اشاره به حرکت به سوی ارائه خدمات الکترونیکی ، برخط و … اظهار داشت : رویکرد جدید مرکز ارتباطات و مراجعات بنیاد مبنی بر راه اندازی سامانه های مجازی به دنبال تکریم و تسریع در روند خدمت رسانی می باشد .
مدیرکل بنیاد شهیدوامورایثارگران استان گیلان بر نظارت مستمر و انجام بازرسی های کارگروه طرح تکریم در بازه های زمانی مشخص از شهرستانها تاکید کرد.
پاکاری در جلسه طرح تکریم ارباب رجوع با اشاره به اینکه ارباب رجوعان بنیاد شهید و امور ایثارگران از قشر خاص هستند، گفت: کارکنان باید از سعه صدر، حلم و بردباری، عطوفت و مهربانی برخوردار باشند، تا بتوانند با ارباب رجوع برخورد توأم با احترام و عطوفت و در خور شأن و مقام آنان کنند.
مدیرکل در ادامه اظهار داشت: طرح تکریم جامعه شاهد و ایثارگر و جلب رضایت ارباب رجوع یکی از طرح‌های هفتگانه تحول اداری است که به منظور بالا بردن سطح رضایت ارباب رجوع و ارتقای سطح کارآمدی نظام اداری در میان سایر طرح‌های تحول اداری توجه بیشتری را به خود معطوف داشته است.
حسن کمالی معاون توسعه مدیریت بنیاد استان نیز در این جلسه گفت: طرح تکریم جامعه شاهد و ایثارگر و جلب رضایت ارباب رجوع در میان سایر طرح‌های تحول اداری توجه بیشتری را به خود معطوف داشته است.
وی افزود : مشاركت‌ همه افراد سازمان‌ در اجراي‌ طرح‌ تكريم‌ ارباب‌رجوع‌ براي‌ رسيدن‌ به‌ اهداف‌ سازمان‌، ضروري‌ است‌ و آمادگي‌ كاركنان‌ براي‌ پاسخگويي ‌، مقدمات‌ توسعه پايدار را فراهم‌ مي‌سازد.

 

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *