اجتماعی 19 اردیبهشت 1403 - 2 هفته پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان: تمام توان‌ها برای اتمام و بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی و فنی نظام سلامت گیلان به‌کار گرفته شود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به گام‌های بلند نظام سلامت در جهت توسعه زیرساخت‌های بهداشت و درمان و آموزش، گفت: تمام توان‌ها برای اتمام و بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی و فنی نظام سلامت گیلان به‌کار گرفته شود.

به گزارش آفتاب شمال ؛ عصر امروز نشست شورای فنی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با حضور دکتر محمدتقی آشوبی- رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان و دیگر اعضا در سالن اجلاس حوزه ریاست برگزار شد.

در این نشست آخرین وضعت طرح‌های عمرانی حوزه بهداشت، درمان و فضاهای آموزشی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، نیازمندی‌ها و همچنین تمهیدات لازم برای اتمام آن‌ها موردبررسی قرار گرفت.

دکتر محمدتقی آشوبی- رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این نشست با اشاره به اتمام چندین طرح عمرانی و فنی در نظام سلامت، اظهار کرد: اقدامات انجام‌شده در راستای ارتقای سلامت استان کافی نیست و باید تلاش‌ها مضاعف شود.

وی با اشاره به اقدامات مصرانه دانشگاه علوم پزشکی گیلان در طرح‌های نیمه‌تمام، افزود: اولویت نخست ما اتمام طرح‌های عمرانی و بهره‌برداری مردم از آن‌ها است و در این مهم تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم و همه باید تمام توان خود را برای بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی و فنی نظام سلامت استان به کار بگیرند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به گام‌های بلند نظام سلامت در توسعه زیرساخت های بهداشتی و درمانی، گفت: خرید رادیوتراپی، ساخت بونکر، بهره‌برداری از دستگاه های MR ، CT اسکن و بسیاری از دستگاه‌های سرمایه‌ای تنها بخشی از اقدامات دانشگاه طی یک سال اخیر است.

گفتنی است؛ طرح‌های عمرانی و فنی خیّرساز دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز در این نشست از دیگر مواردی بود که در نشست امروز مطرح و پیشرفت فیزیکی آن ها بررسی شد.

 

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *