فرهنگ و هنر 23 شهریور 1396 - 7 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

مدیر مجتمع فنی تهران شعبه گیلان:برترین مرکز آموزشی کشور در بخش خصوصی از نگاه مردم شدیم

به گزارش آفتاب شمال به نقل از حرف تازه : مجتمع فنی تهران با ۳۷ سال سابقه در حوزه های مختلف آموزشی، امروز ۷۰ شعبه فعال در کشور دارد. مجتمع فنی تهران کار خود را در گیلان از سال ۸۶ و با راه اندازی دپارتمان IT آغاز کرد و امروزه ۱۱ دپارتمان که شامل IT ، فنی مهندسی، عمران و معماری، نفت و ….. 
مجتمع فنی تهران با ۳۷ سال سابقه در حوزه های مختلف آموزشی، امروز ۷۰ شعبه فعال در کشور دارد.
مجتمع فنی تهران کار خود را در گیلان از سال ۸۶ و با راه اندازی دپارتمان IT آغاز کرد و امروزه ۱۱ دپارتمان که شامل IT ، فنی مهندسی، عمران و معماری، نفت و پتروشیمی، زبان، سینمای دیجیتال، مد و لباس، مدیریت کسب و کار و … است به فعالیت خود ادامه می دهد.
مدیر مجتمع فنی تهران در استان گیلان صبح امروز در جمع خبرنگاران هدف این موسسه را از بین بردن خلا بین دانشگاه و بازار کار عنوان کرد و گفت: تلاش ما بر این است با آموزش های علمی و مهارت های کاربردی فارغ التحصیلان را با در زمینه ای تخصصی توانمندتر کنیم تا با بار علمی مناسب تری به بازار کار ورود کنند.
امید امیرخانی با بیان اینکه سعی خواهیم کرد در آینده تمامی دپارتمان های فعال در تهران را در رشت نیز فعال کنیم افزود: یکی از افتخارات ما در این مجموعه این است که ۹۰ درصد نیروهای این واحد بومی رشت هستند در شرایطی که پیش از این از نیروهای پروازی بیشتر بهره می بردیم.
وی با اشاره به انتخاب مجتمع فنی تهران به عنوان ناشر برتر بخش خصوصی، گفت: در ۳۶۵ روز ، ۳۶۵ عنوان کتاب چاپ کردیم.
مدیر شعبه گیلان مجتمع فنی تهران، با اعلام اینکه سال گذشته عنوان برترین مرکز آموزشی کشور در بخش خصوصی از نگاه مردم را به خود اختصاص دادیم تصریح کرد: این مجموعه سعی کرده است در رقابت سالم و تنگاتنگ با سای ر موسسات آموزشی خود را یک گام جلوتر نشان دهد.
امیرخانی با تاکید بر اینکه مجتمع فنی تهران همواره به دنبال مطالب علمی روز بوده است افزود: سعی می کنیم هم در محتوا هم در نرم افزارهای آموزشی به روز باشیم.
وی با اشاره به اینکه در این مجموعه به تمام نکات اصولی علمی، اجرایی و اداری برای ارائه خدمات و آموزش به دانش پژوهان توجه کرده ایم اظهار داشت: به طور متوسط سالانه ۲۵۰۰ نفر تحت آموزش مجتمع فنی قرار می گیرند.
امید امیرخانی تعداد مدرسین این مجموعه را ۱۲۰ و تعداد افراد کادر ثابت را ۴۰ نفر اعلام و اشاره داشت: امروزه رضایتمندی ۷۵ تا ۸۰ درصدی دانش پژوهان از خدمات موسسه به دست آمده است.
امیرخانی هزینه های سربار این مجموعه را بالا دانست و گفت: توجه به تمام نکات کیفیتی آموزش هزینه را بالا می برد و سال گذشته علی رغم درامد بالا به دلیل هزینه های بالا، سوددهی مالی سیستم منفی بوده است و تمامی حقوق و دستمزدها در این مجموعه بر اساس نرخ اداره کار است و حقوق توافقی نداریم.
وی مجتمع فنی تهران را یک مجموعه کاملا خصوصی معرفی کرد و افزود: منابع مالی از طریق ثبت نام های داوطلبانه شهروندان تامین می شود و طبیعتا اگر از حمایت های دولتی برخوردار بودیم هزینه ثبت نام کاهش می یافت.
امیرخانی همچنین از آمادگی مجتمع فنی تهران جهت برگزاری دوره های آموزشی برای دستگاه های اجرایی مختلف با تخفیف ویژه خبر داد و گفت: در حال حاضر نیز با دستگاه های پرشماری همکاری داریم.
مدیر شعبه گیلان مجتمع فنی تهران در خصوص مدارک ارائه شده در این مجموعه گفت: گواهینامه مجتمع فنی تهران به دانش پژوهان ارائه می شود اما تفاهم نامه هایی با Tafe استرالیا ، ITD کانادا و برخی دیگر از دانشگاه ها و موسسات مورد تایید وزارت علوم نیز منعقد شده است.
امیرخانی در پایان با اشاره به رویکرد کشوری مجتمع فنی تهران گفت: مجموعه مجتمع فنی تهران اقدام به احداث یک مدرسه کاملا وقفی در رباط کریم کرده است و به زودی دبیرستان دیگری برای دختران نیز ساخته می شود که حتی هزینه مدرس را نیز مجتمع فنی تهران تقبل می کند و تلاش می شود اقدامات مشابهی در نقاطی که توانایی مالی کافی وجود ندارد به منظور کاهش هزینه های آموزشی انجام شود.

 

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *