استان 20 مرداد 1397 - 6 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

امضای توافقنامه جامع خدمات بیمه ای در دفتر شهردار رشت انجام شد

امضای توافقنامه جامع خدمات بیمه ای در دفتر شهردار رشت انجام شد علی بهارمست با ابراز خوشحالی از اینکه یکی دیگر از خدمات به منظور رفاه و حمایت از شهروندان در حال انجام است عنوان داشت این خدمت از ده ها خدمتی است که شهرداری با افتخار به شهروندان و کارکنان شهرداری ارائه می دهد.

به گزارش آفتاب شمال ، این دیدار که صبح روز پنجشنبه هجدهم مرداد به منظور امضای توافقنامه جامع خدمات بیمه ای در دفتر شهردار رشت انجام شد، قرارداد ارائه کلیه خدمات بیمه ای به شهروندان توسط بیمه آسیا از جمله بیمه مسولیت جامع شهری، بیمه آتش سوزی کلیه اماکن مسکونی شهر رشت، بیمه تکمیلی کارکنان شهرداری و سازمانهای تابعه و … به امضای طرفین رسید.

علی بهارمست با ابراز خوشحالی از اینکه یکی دیگر از خدمات به منظور رفاه و حمایت از شهروندان در حال انجام است عنوان داشت این خدمت از ده ها خدمتی است که شهرداری با افتخار به شهروندان و کارکنان شهرداری ارائه می دهد.

پورسعید رئیس شعب بیمه آسیا در استان گیلان نیز در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از روند رسیدگی به پرونده ها و پرداخت های صورت گرفته بیان داشت هرچند بیمه آسیا در دوسال اخیر متاثر از شرایط دشوار شهرداری بوده لکن با درک متقابل از شرایط موجود خدمات بیمه ای را متوقف و معطل مطالبات معوقه خود از شهرداری نکرده است.

پورسعید همچنین عنوان کرد بیمه آسیا برای جلوگیری از متضرر شدن شهرداری و کارکنانش نسبت به اخذ مجوزهای خاص اقدام نمود تا عدم پرداخت حق بیمه ها در سررسیدهای قراردادی موجب توقف خدمات نگردد.

یاسر صفاکار مدیر حقوقی شهرداری نیز در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از روند برگزاری دومین مناقصه تجمیع امور بیمه ای بیان داشت با همت حوزه سرمایه انسانی و اداره حقوقی نسبت به تهیه اسناد فراخوان اقدام و سعی شد با تکیه بر تجارب قبل نواقص و خلاء های موجود در قراردادهای پیشین مرتفع گردد.

صفاکار ضمن اعلام اینکه آثار مثبت قراردادهای بیمه جامع مسولیت شهری و آتش سوزی منازل مسکونی مستقیماً متوجه شهروندان رشت می شود ابراز امیدواری کرد طرفین با اجرای صحیح و به موقع تعهدات سومین سال همکاری خود را بهتر از پیش به پایان برسانند تا موجبات رضایت شهروندان و پرسنل شهرداری فراهم گردد.

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *