فرهنگ و هنر 05 آذر 1398 - 4 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

استاندار گیلان: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در راستای مشاغل جدید توسعه یابد

نماینده عالی دولت در گیلان خواستار توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای استان در راستای مشاغل جدید و گردشگری شد.

به گزارش آفتاب شمال ؛ دکتر ارسلان زارع در نشست با رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در تهران اظهار داشت: طی سال های گذشته تمرکز آموزش‌های فنی و حرفه‌ای گیلان در بخش صنعت بوده که هم اکنون بر اساس نتایج بررسی اسناد بالادستی و نیاز واقعی بازار کار استان، زمینه های کشاورزی و گردشگری به توجه بیشتری نیاز دارد.

نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به نیازمندی های استان در برخی عناوین آموزشی افزود: نیازمند تقویت و تجهیز کارگاه های آموزشی در رشته های مختلف همچون خانه های هوشمند، سردکننده های خانگی و تجاری ، تعمیرات خودروهای وارداتی منطقه آزاد، تکنولوژی آب، اینترنت اشیاء، تعمیر موتورهای بنزینی و قایق موتوری، انرژی های تجدیدپذیر، جوش لیزری و نوغانداری در استان هستیم که این دوره ها بر اساس نیازسنجی های آموزشی اداره کل آموزش فنی حرفه ای استان و تعامل با بخش خصوصی و دولتی، احصا شده است.

دکتر زارع همچنین به منظور اجرای برنامه ریزی مطلوب در راستای اقدامات مشترک مهارتی، پیشنهاد داد شورای مهارت استان با حضور رئیس سازمان فنی و حرفه ای کشور تشکیل شود.

وی با یادآوری امضاء تفاهم‌نامه بین استاندار سابق گیلان رئیس پیشین سازمان فنی و حرفه ای کشور با موضوع توسعه آموزش های گردشگری گفت: هم اکنون امکان تقویت مفاد این تفاهم نامه در استان وجود دارد.

 

 

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *