اجتماعی 28 اردیبهشت 1402 - 12 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

آیت‌الله رسول فلاحتی تأکید کرد: لزوم توجه به برنامه محوری برای احیاء سبک زندگی ایرانی اسلامی

رئیس شورای فرهنگ عمومی گیلان تأکید کرد؛لزوم توجه به برنامه محوری برای احیاء سبک زندگی ایرانی اسلامی

نماینده ولی فقیه در گیلان و رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بر لزوم توجه به برنامه محوری برای احیاء سبک زندگی ایرانی اسلامی تأکید کرد.
لزوم توجه به برنامه محوری برای احیاء سبک زندگی ایرانی اسلامی

به گزارش آفتاب شمال ؛ آیت‌الله رسول فلاحتی چهارشنبه 27 اردیبهشت ماه 1402 در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان که با حضور استاندار و رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار شد؛ اظهار داشت: دشمن اندیشه نابودی فرهنگ اصیل ایرانی – اسلامی را در ذهن دارد.

وی با بیان اینکه زنگ خطر پیری جمعیت در گیلان به صدا در آمده ، افزود: پیری جمعیت در کشور و گیلان به بحران جدی تبدیل شده و شورای فرهنگ عمومی باید در خصوص این مسئله ریشه یابی کند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه تغییر سبک زندگی به چالش بزرگ کشور تبدیل شده ، گفت: تغییر سبک زندگی ایرانی – اسلامی به غربی، جزو مهم‌ترین برنامه‌های دشمن است.

آیت الله فلاحتی با تاکید بر برنامه محور بودن حول حفظ و احیای سبک زندگی ایرانی – اسلامی تصریح کرد: در مقابل حرکت و برنامه دشمن در تضعیف زیرساخت های اعتقادی، فکری و فرهنگی کشور باید برنامه داشته باشیم و از حرکت انفعالی بپرهیزیم.

وی ایجاد نفاق و تفرقه بین مردم و دو قطبی سازی را از دیگر برنامه‌های دشمن برشمرد و افزود: ترویج بی حجابی، بهانه و ابزار دشمن برای دو قطبی سازی و تفرقه بین مردم است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با یادآوری فتنه سال های ۸۸، ۹۶، ۹۸ و آشوب‌های اخیر در کشور، بیان کرد: دشمن با طرح ریزی فتنه‌ها و آشوب‌های خیابانی دنبال نابودی نظام اسلامی است.

وی با تاکید بر اینکه مردم ایران ذاتاً دین دار و اعتقادی هستند، افزود: گرایش مردم ایران به دینداری بیشتر از سایر موارد است و این مهم را می‌توان در حضور آنها در مراسم و برنامه‌های مذهبی به وضوح مشاهده کرد.

 

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *