اجتماعی 28 اردیبهشت 1402 - 12 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0

بررسی مسائل فرهنگی شهر رشت

بررسی مسائل فرهنگی شهر رشت در جلسه مشترک رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی با شهردار

جلسه مشترک رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی با شهردار

به گزارش آفتاب شمال _ جلسه بحث و بررسی مباحث فرهنگی شهر رشت، دغدغه‌ها و موارد مرتبط با حوزه‌های هنری، هنرمندان، گروه‌های تئاتر، موسیقی، افزایش سرانه ورزشی سطح شهر توسط سازمان فرهنگی و اجتماعی و مواردی از این دست امروز چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ با حضور رحیم شوقی شهردار رشت، علیرضا تاج شهرستانی رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی و یاسر محجوب مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت برگزار شد.

علیرضا تاج شهرستانی رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر رشت در این جلسه ابراز داشت: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت تاکنون با وجود تمام محدودیت‌ها و حتی معوقات مالی، از معدود سازمان‌های شهرداری است که در تمام ماه‌های سال بدون وقفه در حال فعالیت و خدمات‌رسانی به شهروندان است.

تاج شهرستانی لزوم نگاه حمایتی مسئولان‌ حوزه اعتبارات و بودجه‌ شهرداری نسبت به بدهکاری‌های هر کدام از سازمان‌های زیرمجموعه را خواستار شد و تصریح کرد: معتقدم در یک تعامل جمعی و با تعیین اولویت‌‌ها می‌توان در جهت انجام وظایف کلی شهرداری نسبت به شهر و شهروندان اقدام نمود.

وی الگوبرداری از اقدامات کلان شهرهای موفق کشور برای اداره شهر رشت را ضروری دانست و گفت: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود تا راهکارهای کارشناسان و صاحبنظران حوزه مباحث شهری از حالت تئوری به مرحله اجرا درآیند.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر رشت اذعان کرد: در حال حاضر پاشنه آشیل شهرداری رشت، وقفه در اجراها و بروکراسی‌های دست و پاگیر اداری است، به طوری‌که برنامه روی کاغذ موجود است اما در اجرا با مشکلات متعدد روبرو میشویم که باید این نقیصه برطرف گردد.

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *