اجتماعی 02 شهریور 1402 - 9 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان: اسرا با صبر خود، خواسته هایشان را در اسارت بر دشمنان تحمیل كردند

به مناسبت سالروز بازگشت پیروزمندانه آزادگان به میهن اسلامی، آئین تجلیل از آزادگان سرافراز شرکت برق منطقه ای گیلان برگزار شد.
به گزارش آفتاب شمال : “بهمن داراب زاده” ضمن گرامیداشت سالروز بازگشت شکوهمندانه آزادگان به میهن اسلامی گفت: از جمله رویدادهای شیرین و خاطره انگیز که کام مردم شریف ایران را شیرین کرد، ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی بود. آزادگان با روحیه ای عالی به خاک میهن بازگشتند. صبر و روحیه از خودگذشتگی آزادگان، واقعا باشکوه و ارزنده بود و این خصوصیات به همراه رشادت ها و دلاوریهای آزادگان عزیز باید در تاریخ و برای آیندگان ثبت شود تا هیچ وقت از یاد برده نشود.
داراب زاده با بیان اینکه صبر و ایستادگی آزادگان غیور مثال زدنی است، گفت: اسرا در هنگام اسارت هم به مانند دوران جنگ از خود شجاعت نشان دادند و در سخت ترین شرایط و زیر شکنجه ها با مقاومت، دشمن را وادار به عقب نشینی و خواسته های خود را بر آنان تحمیل کردند که این امری فوق العاده و بسیار شگفت انگیز بود.
وی افزود: این صبر و مقاومت اسرا در اسارت بخاطر الگوهایی است که در دین مبین اسلام داشتیم. الگویی چون حضرت زینب(س) که در واقعه عاشورا، تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد و با مدیریت حادثه عاشورا، ظلم و ستم یزید و یزیدیان را برملا و آنها را رسوا کرد.
داوطلب مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان در این آیین با قدردانی از تلاش ها و زحمات داراب زاده مدیر عامل برق منطقه ای گیلان، گفت: شرکت برق منطقه ای گیلان در راستای رفع مسائل و مشکلات آزادگان همیشه پیشتاز بوده و برابر ضوابط و قوانین در حل مشکلات اقدام کرده و می نماید.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به چهار نیاز اساسی آزادگان شامل، درمان، اشتغال فرزندان، مسکن و امور معیشتی، افزود: در بخش اشتغال بر اساس قوانین مربوطه اقدام و موارد از طرف بنیاد شهید به جد پیگیری خواهد شد و در سایر موارد در چارچوب ضوابط، اقدامات لازم در دست اقدام است و اقدامات خوبی نیز در خصوص تهیه زمین انجام شده است و این روند در سطح استان همچنان تداوم دارد.
محمد رضا حق بین مشاور و مسئول هماهنگی امور ایثار گران استانداری گیلان در این آیین، ضمن سپاس از مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان در رسیدگی به مسائل و مشکلات ایثارگران، رزمندگان و آزادگان، گفت: آزادگان عزیز در دوران دفاع مقدس، اسارت و پس از آن، در دوران آزادی و بازگشت شکوهمندانه به میهن اسلامی، صبر را در سرلوحه کار خود قرار دادند، صبری که منجر به تحمل دوران اسارت و دستیابی به نعمت آزادی شد.
گفتنی است که در پایان این مراسم، لوح سپاس به عزیزان آزاده اهدا شد.

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *