اجتماعی 20 شهریور 1402 - 8 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

بازگشایی دوباره سینما ” زیتون ” رودبار به مناسبت روز ملی سینما

بعد از 4 سال تعطیلی ، سینما ” زیتون ” شهرستان رودبار روز سه شنبه 21 شهریور ماه 1402 به مناسبت روز ملی سینما دوباره بازگشایی می شود .
به گزارش آفتاب شمال  ، علی نظری سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رودبار ضمن ابراز خرسندی گفت : سینما زیتون رودبار بعد از چهار سال تعطیلی روز سه شنبه 21 شهریور ماه 1402 به مناسبت روز ملی سینما دوباره راه اندازی و مورد بهره برداری عموم مردم شهرستان رودبار قرار خواهد گرفت .

نظری گفت : سینما زیتون رودبار به عنوان یکی از مراکز مهم فرهنگی و هنری این شهرستان بعد از فراگیری بیماری کرونا تعطیل شد ولی پس از از سرگیری فعالیتها با توجه به مصوبه سال 99 هیئت وزیران در خصوص دارا بودن پروانه بهره برداری و مشکلات فنی ساختمان نتوانست دوباره فعالیتش را آغاز کند .

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رودبار گفت : با توجه به اینکه مالکیت سینما در اختیار انجمن سینمای جوان بوده ، با رایزنی های انجام گرفته در خصوص راه اندازی مجدد سینما و صدور مجوز بهره برداری از دفتر توسعه زیرساخت و فن آوری های سینمایی و سمعی بصری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، به امید خدا در روز 21 شهریور که به عنوان روز ملی سینما نام گذاری شده است ، شاهد راه اندازی مجدد سینما زیتون خواهیم بود .

علی نظری ضمن تقدیر از تلاشهای جواد حیدری مدیر محترم دفتر انجمن سینمای جوان ، در خصوص راه اندازی مجدد سینما گفت : سیستم پخش صوتی و تصویری سینما دیجیتالی و ظرفیت سالن 306 نفر می باشد که دارای سیستم تهویه و سیستم سرمایشی و گرمایشی مطلوب است که تلاش می شود در آینده نزدیک همه ی سیستم ها ارتقاء و بهبود یابند تا زمینه رفاه حال مردم شریف و نجیب شهرستان رودبار فراهم آید و بعد از کسب مجوز سمفا به زودی شاهد اکران فیلم های سینمایی روز کشور در این سینما خواهیم بود .

 

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *