اجتماعی 23 شهریور 1402 - 8 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0

پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان بمناسبت ایام حزن انگیز ماه صفر

به گزاش آفتاب شمال : رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در پیامی ضمن تسلیت سالروز رحلت جانسوز حضرت محمدمصطفی(ص) و شهادت ائمه معصومین(ع) گفت: روزهای پایانی ماه صفر، ایام حزن و اندوهی بی پایان برای مسلمانانی است که در عزای رحلت جانسوز پیامبر عظیم الشان (ص) و شهادت ائمه معصومین(ع) به سوگ نشسته اند.

به گزارش آفتاب شمال ؛ دز پیام دکتر آشوبی آمده است:

روزهای پایانی ماه صفر، ایام حزن و اندوهی بی پایان برای مسلمانانی است که در عزای رحلت جانسوز پیامبر عظیم الشان (ص) و شهادت ائمه معصومین امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) به سوگ نشسته اند.

۲۸ صفر مصادف با رحلت جانگداز پیامبر مهربانی هاست. رسول گرانقدری که برای جاهلترین مردم، کاملترین دین را به ارمغان آورد و عمر پربرکت خود را صرف هدایت و راهنمایی مسلمانان کرد.
در ادامه این مسیر، امامان معصومی همچون امام حسن مجتبی(ع) و امام هشتم حضرت امام رضا(ع) برای تبلیغ دین اسلام و مبارزه با ستمکاران دست از تلاش نکشیدند و در راه روشنگری و هدایت بشریت به سوی معرفت الهی به شهادت رسیدند.

اینجانب فرا رسیدن ۲۸صفر سالروز رحلت جانسوز پیامبر عظیم‌الشأن اسلام حضرت رسول اکرم (ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و ۳۰ صفر سالروز شهادت امام رضا(ع) را به عموم مسلمانان سوگوار بویژه دانشگاهیان علوم پزشکی گیلان تسلیت و تعزیت عرض می نمایم و از خداوند منان، توفیق پیروی از ارزشهای راستین آن بزرگواران را مسالت دارم.

دکتر محمدتقی آشوبی
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *