اجتماعی 09 آبان 1402 - 9 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

با حضور معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری رشت و با تقدیر از تلاش های ابراهیم فروحی، سجاد خانزاده به عنوان سرپرست جدید بخشداری خشکبیجار معرفی شد

به گزارش آفتاب شمال ، مجید محمد نژاد معاون توسعه و برنامه ریزی به نمایندگی از سرپرست فرمانداری رشت صبح امروز (سه شنبه) در جلسه ای که به منظور معارفه سرپرست جدید بخشداری خشکبیجار که با حضور جمعی از مردم و مسئولین برگزار شد، با تقدیر از زحمات ابراهیم فروحی و آرزوی توفیق در مسیر خدمتگزاری برای سجاد خانزاده سرپرست جدید بخشداری خشکبیجار، اظهار داشت: با ارزش ترین مدال و بهترین دستاورد برای مدیران ایران اسلامی، رضایت خداوند و خاطره خوشی است که از دوران مسئولیت شان در ذهن مردم خواهد ماند.

محمد نژاد افزود: همه ما در دوران مسئولیت به عنوان خدمتگزاران مردم باید به درستی عمل کنیم و بر مبنای اهداف و آرمان های نظام و انقلاب شبانه روز تلاش نمایم.

وی با اشاره به حضور گسترده و پرشور مردم در تمامی صحنه ها به خصوص انتخابات طی ۴۴ سال گذشته، گفت: انتخابات با حضور گسترده مردم عامل آبرو و حیثیت برای کشور بوده و همه بایستی با همدلی شرایط برگزاری یک انتخابات باشکوه با حضور حداکثری مردم را فراهم کنیم.

محمد نژاد بر حضور کیفی و کمی همه اقشار مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان و محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی تاکید و اظهار کرد: در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان نفرت از اسرائیل و جنایاتش باید نمود و ظهور عینی پیدا کند و این پیام به تمام جهانیان مخابره شود.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری رشت با تشکر از خدمات شایسته ابراهیم فروحی در مدت تصدی سمت بخشداری خشکبیجار، برای سجاد خانزاده در جایگاه جدید آرزوی توفیق نموده و افزود: امید است تا سرپرست جدید بخشداری با عمل انقلابی، پاکدامنی و حضور میدانی در جهت امید افزایی، استمرار خدمات نظام اسلامی و تحقق برنامه‌های توسعه ای و محرومیت زدایی دولت مردمی ایران قوی موفق باشند.

سجاد خانزاده با سابقه 8 ساله خدمت در بدنه وزارت کشور، پیش از این مسئولیت های متعدد از جمله کارشناس فناوری و اطلاعات، مسئول دبیرخانه شورای تامین، مسئول حراست و بخشدار مرکزی فرمانداری رودبار و سرپرست بخشداری احمد سرگوراب را در کارنامه کاری خود دارد.

 

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *