اجتماعی 02 آبان 1402 - 6 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

با حکم مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ؛ سرپرست ” معاونت امور هنری ، سینمایی و سمعی بصری ” اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان منصوب شد

« فاطمه فروتن » با حکم مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با حفظ سمت ، به عنوان ” سرپرست معاونت امور هنری ، سینمایی و سمعی بصری ” اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان منصوب شد .
به گزارش آفتاب شمال  ، امیرحسین طاهری مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان روز دوشنبه 1 آبان ماه 1402 طی حکمی « فاطمه فروتن » را با حفظ سمت ” سرپرست گروه هنری ، سینمایی و سمعی و بصری ” ، به عنوان سرپرست ” معاونت امور هنری ، سینمایی و سمعی بصری ” اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان منصوب نمود .

امیرحسین طاهری مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در این جلسه با اشاره به اهمیت و ضرورت ایجاد تحول بنیادین و انقلابی در ساختار معاونت امور هنری اداره کل اظهار داشت : این امر ، از انتظارت بنده و همچنین از خواسته‌های بحق اهالی هنر است تا از رهگذر آن ؛ بیش از حال حاضر ، رضایتمندی هنرمندان فراهم شود .

وی انجام فعالیت‌ها و تلاش‌ها همراه با داشتن نتیجه‌ای ملموس برای مردم و به طور مشخص اهالی فرهنگ و هنر را مورد تأکید قرار داد و گفت : ضمن اهتمام جدی در تحکیم ارتباط با هنرمندان گرانقدر استان ، بهبود عملکرد و توسعه ظرفیت های کمی و کیفی در سایه تقویت هم‌افزایی‌ها ، شاهد تحولاتی مثبت و رو به جلو خواهیم بود .

گفتنی است فاطمه فروتن متولد سال 1358 و دارای مدرک کارشناسی ارشد است . او از کارکنان رسمی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با 25 سال سابقه خدمت است و مسئولیت های مختلفی از قبیل : سرپرست گروه هنری ، سینمایی و سمعی بصری ، مسئول دبیرخانه شورای نظارت بر نمایش استان ، مسئول دبیرخانه های جشنواره های هنری استان ، مسئول دبیرخانه شورای نظارت و رسیدگی بر آموزشگاه‌های آزاد هنری ، نماینده معاونت هنری در بخش شاخص های ارزیابی بر عملکرد معاونت امور هنری و سینمایی ، مسئول پیگیری مصوبات و بخشنامه های معاونت امور هنری و سینمایی ، عضو کارگروه شهرهای خلاق فرهنگ و هنر اداره کل ، عضو دبیرخانه جشنواره های تئاتر استان گیلان ، عضو دبیرخانه جشنواره تئاتر شهروند ، مسئول دبیرخانه ویژه برنامه آوای ارادت رضوی ، نماینده معاونت امور هنری و سینمایی در کمیته هنری و نمایش و ادبیات دفاع مقدس را در کارنامه دارد .

 

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *