اجتماعی 23 مهر 1402 - 7 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

گزارش پزشکی قانونی درباره علت فوت مهرجویی و همسرش

رئیس کل دادگستری البرز گفت: براساس گزارش پزشکی قانونی پس از کالبدگشایی علت فوت مرحوم مهرجویی و همسرش خونریزی شدید به دلیل جراحات وارد شده به واسطه برخورد چاقو یا جسم برنده و نوک تیز به بدن اعلام شده است.

به گزارش گیل شهروند به نقل از خبرگزاری صدا و سیما حسین فاضلی هریکندی رئیس کل دادگستری استان البرز درباره آخرین جزئیات پرونده قتل داریوش مهرجویی و همسرش اظهار کرد: گزارش پزشکی قانونی درمورد قتل داریوش مهرجویی و همسرش تهیه شده است.

وی افزود: براساس گزارش پزشکی قانونی پس از کالبدگشایی علت فوت مرحوم مهرجویی و همسرش خونریزی شدید به دلیل جراحات واردشده به واسطه برخورد چاقو یا جسم برنده و نوک تیز به بدن اعلام شده است.

رئیس کل دادگستری استان البرز بیان کرد: ضرباتی با چوب و یا جسم سخت نیز به سر مرحوم مهرجویی برخورد کرده است که منجر به شکستگی سر نشده و علت فوت نبوده است.

فاضلی هریکندی گفت: طبق گزارش پزشکی قانونی فرضیه‌ها درمورد تجاوز درمورد هر دو نفر از مقتولان منتفی است.

رئیس کل دادگستری استان البرز تاکید کرد: دستورهای قضایی برای شناسایی و دستگیری عامل یا عوامل این جنایت در سریع‌ترین زمان ممکن به مقامات قضایی و انتظامی استان البرز صادر شده و تاکید میشود از هرگونه گمانه‌زنی در خصوص مسبب یا مسببان این جنایت تا زمان روشن شدن ابعاد پرونده خودداری شود.

 

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *