اجتماعی 03 بهمن 1402 - 6 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

برگزاری وبینار کارگروه نظام اعتباربخشی ملی و تدوین استانداردهای آموزشی دانشگاههای کلان منطقه یک آموزش عالی بخش سلامت کشور

جلسه وبیناری کارگروه نظام اعتباربخشی ملی و تدوین استانداردهای آموزشی در راستای اجرای برنامه جامع عدالت، تعالی و بهره وری در آموزش علوم پزشکی از سوی دبیرخانه کلان منطقه یک آموزش عالی بخش سلامت کشور برگزار شد.

به گزارش آفتاب شمال ، جلسه کارگروه نظام اعتباربخشی ملی و تدوین استانداردهای آموزشی در راستای اجرای برنامه جامع عدالت، تعالی و بهره وری در آموزش علوم پزشکی و همچنین پی گیری تحقق شاخص های این کارگروه، صبح امروز با حضور دبیران اعتباربخشی دانشگاه های علوم پزشکی کلان منطقه یک (گلستان، بابل، سمنان و شاهرود) به صورت وبینار برگزار شد.

در این جلسه ضمن ارائه گزارش عملکرد در راستای تحقق شاخص های کارگروه از سوی دبیران منطقه، به بررسی مسائل و چالش های درون بخشی و برون بخشی کارگروه جهت طرح در شورای سیاست گذاری پرداخته شد.

گفتنی است در این وبینار، مسئول کارگروه نظام اعتباربخشی ملی و تدوین استانداردهای آموزشی دانشگاه علوم پزشکی گیلان و کارشناس اعتباربخشی مرکز مطالعات و توسعه آموزشی پزشکی این دانشگاه نیز حضور داشتند.

 

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *