اخبار استان ها 02 اردیبهشت 1403 - 2 هفته پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان: امنیت، اقتدار و سربلندی امروز مهین اسلامی مدیون خدمات بی مثال سپاه پاسداران است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در پیامی به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امنیت، اقتدار و سربلندی امروز میهن اسلامی را مدیون خدمات بی مثال سپاه پاسداران دانست.

به گزارش آفتاب شمال : دکتر محمد تقی آشوبی -رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در پیامی به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امنیت، اقتدار و سربلندی امروز میهن اسلامی را مدیون خدمات بی مثال سپاه پاسداران دانست. متن پیام به شرح زیر است:

در بهبوهه اتفاقات کنونی دنیا و حمله تروریستی عبور رژیم غاصب صیهونیستی به کنسولگری ایران در سوریه که عبور از خط قرمز غیر قابل چشم پوشی برای کشور بود، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تحقق وعده ۹ سال پیش که به گفته مقام معظم رهبری دوران بزن در رو تمام شده و اینگونه نیست که به ما حمله شود و پاسخی دریافت نکنند، به دنیا نشان داد که ایران اسلامی جرات، جسارت و توان نظامی دفاع در برابر اقدامات متجاوزگرانه بزرگترین قدرت های جهان را دارد.

سپاه پاسداران نقش غیر قابل انکار در شکل‌گیری محور مقاومت و مبارزه با ایادی ظلم و مستکبران دنیا داشته و نقطه قوت و پشتیبانی برای مستضعفان و آزادیخواهان سراسر عالم‌ بوده است.

این نقش بی بدیل، این روزها که ایران اسلامی در تقابل مستقیم با رژیم کودک‌کش و وحشی صهیونیستی قرار دارد با تنبیه قاطعانه و افتخارآمیز این جرثومه فساد خود را بیش از پیش نشان داد که باعث حیرت و واهمه دشمنان و امیدواری دوستان خود شد.

اینجانب به نوبه خود سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به پاسداران و سربازان اسلام که عهد بسته اند تا به آرمان حفاظت و نگهبانی از انقلاب اسلامی که حکومتی است براساس اسلام ناب محمدی (ص) پایبند بمانند، تبریک می‌گویم.

 

دکتر محمدتقی آشوبی- رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان

 

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *