اجتماعی 08 اردیبهشت 1403 - 2 هفته پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

راهیابی فیلم کوتاه « لان » در هشتمین دوره فستیوال فیلم‌های وحشت پاناما

فیلم کوتاه « لان » به نویسندگی و کارگردانی حامد اریب و تهیه ‌کنندگی سیدمصطفی قاسمی‌پور ، به عنوان نماینده سینمای کوتاه ایران به بخش رسمی مسابقه هشتمین دوره جشنواره فیلم‌های ژانر وحشت « پاناما » Panama Horror Film Festival راه یافت .

به گزارش آفتاب شمال  ، فیلم کوتاه « لان » به نویسندگی و کارگردانی حامد اریب و تهیه ‌کنندگی سیدمصطفی قاسمی‌پور ، به عنوان نماینده سینمای کوتاه ایران به بخش رسمی مسابقه هشتمین دوره جشنواره فیلم‌های ژانر وحشت « پاناما » Panama Horror Film Festival راه یافت .

گفتنی است این جشنواره از تاریخ ۲۵ تا ۲۸ آوریل 2024 ( از تاریخ 6 تا 9 اردیبهشت ماه 1403 ) در موزه هنرهای معاصر پاناما برگزار خواهد شد که مراسم اختتامیه و اهدای جوایز به برندگان ملی و بین ‌المللی این فستیوال در روز جمعه ۲۸ آوریل 2024 ( 9 اردیبهشت ماه 1403 ) برگزار می شود .

فستیوال فیلم‌های ترسناک پاناما ، تنها جشنواره‌ای بین ‌المللی و مستقل در آمریکای مرکزی و در کشور پاناما با ژانر سینمای وحشت و کالت است که هر ساله در فصل بهار در پاناما برگزار می شود و عاشقان سینمای دلهره و وحشت را به خود جذب می‌کند .

« سول مورنو » دبیر فستیوال درباره این جشنواره می‌گوید : این جشنواره محلی برای نمایش آثار جدید از فیلم‌های کالت ، وحشتناک و دلهره‌آور است . مخاطبین ما تشنه روایت‌هایی متفاوت از زندگی معمولی هستند ، آنها به دنبال داستان‌هایی خلاق و ترسناک هستند ، البته لذت بردن از صحنه‌های وحشتناک کمیک را نیز بسیار دوست دارند . این جشنواره جایی است برای عاشقان سینمای کالت و دوستداران سینمای وحشت از سراسر جهان .

فیلم کوتاه لان The SUNK در ژانر فیلم کوتاه هیجانی تهیه شده است . در خلاصه داستان این فیلم اینطور آمده است : هر چیزی آنطوری که فکر می‌کنید نخواهد بود . باید در پشت هر پیچ منتظر اتفاقی بود ، معمولا در ساده‌ترین مکان‌ها مهم‌ترین اتفاقات رخ می‌دهند .

 

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *