فرهنگ و هنر 29 تیر 1393 - 10 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

معرفی وزمان پخش فیلم های سینمایی هفته

(( شوق خواندن ))
سینمایی شوق خواندن به کارگردانی داود موثقی تولید شده و بهزاد خداویسی ، مریم کاویانی ، میرطاهر مظلومی ، رامسین کبریتی ، آتش تقی پور ،شهلا مداحی، صدیقه کیانفر ، محمدجهانگیرتاج و دیگر هنرمندان در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند .
این فیلم داستان نوجوانی است به نام نوید که بسیار خجالتی است و آرزو دارد تا بتواند قرآن را با صوتی زیبا تلاوت کند و ………..

شوق خواندن شنبه 28 تیر ماه ساعت 13:40 دقیقه به وقت اروپای مرکزی از جام جم 1 و ساعت 01:35 دقیقه به وقت سیدنی از جام جم 3 پخش می شود.

(( حجر بن عدی ))
این فیلم روایتگر زندگی حجر بن عدی صحابی پیامبر اکرم (ص) می باشد که از سال پنجم هجری آغاز می‌شود و با بررسی مراحل مختلف زندگی حجر همچون مسلمان شدن او، حضور در جنگ‌های نهروان، صفین، جمل، مخالفت او با تبلیغات مسموم معاویه علیه خاندان پیامبر (ص) و در نهایت شهادت او و جمعی از یارانش در سال 51 هجری می باشد
محمدعلی کشاورز، حبیب دهقان نسب، سیاوش طهمورث، جمشید جهانزاده، امیرحسین شریفی، انوشیروان ارجمند، مهدی میامی، جلیل فرجاد و … در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند و آقایان تاج بخش فناییان و امیر حسین شریفی کارگردانی و تهیه کنندگی این فیلم را به انجام رسانده اند .

سینمایی حجر بن عدی شنبه 28 تیر ماه ساعت 22:00 دقیقه به وقت اروپای مرکزی از جام جم 1 ، ساعت 23:00 به وقت مرکز آمریکا از جام جم 2 پخش می شود .

(( قضاوت ))
این فیلم حاکی از ماجرای زنی است که به عنوان یک کارمند جدید وارد حسابداری یک شرکت می شود او مخفیانه به دنبال اسناد مهمی می گردد و در نهایت توسط مسئول حسابداری اسناد مهمی به دست او می رسد مبنی بر اینکه رئیس شرکت با همدستی مدیر بانک اقدام به دریافت یک وام میلیاردی نموده است و …
آنا نعمتی ، رضا افشار ، هومن برق نورد ، لادن سلیمانی و پروین قائم مقامی در این فیلم ایفای نقش نموده اند و ابراهیم شیبانی و رضا جودی کار گردانی و تهیه کنندگی این فیلم را بر عهده داشته اند .

قضاوت شنبه 28 تیرماه ساعت 22:00 به وقت اروپای مرکزی از جام جم 1 و یک شنبه 29 تیرماه ساعت 21:30 دقیقه به وقت سیدنی از جام جم 3 پخش می شود .

(( دست عشق ))
نادر مقدس کارگردان این فیلم بوده و علی لدنی نیز تهیه کنندگی آن را بر عهده داشته است .
در این فیلم سید رحیم که به شغل رانندگی مشغول است به خاطر تصادف باعث مرگ جوانی شده و را هی زندان می شود . گلنار دختر سید رحیم سخت تلاش می کند تا با کار شبانه روزی دیه پدر را فراهم کند .
آزاده شمس ، علیرضا جعفری ، افشین نخعی ، ژوبین مقدسی ، سیداسماعیل بختیاری و عنایت بخشی در این فیلم هنرنمایی کرده اند .

دست عشق شنبه 28 تیر ماه ساعت 21:30 دقیقه به وقت سیدنی از جام جم 3 پخش می شود .

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *