حوادث 29 شهریور 1394 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

دست رد پليس مبارزه با موادمخدر شفت به رشوه 30 ميليوني

به گزارش آفتاب شمال : سرهنگ “وهاب محسن نژاد” در گفتگو با خبرنگار پايگاه آفتاب شمال ،گفت:ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان شفت در راستاي اجراي طرح پاكسازي مناطق آلوده و جرم خيز  در بازرسي از خودروها‚ اقدام به اجراي طرح ايست و بازرسي در محور امام زاده ابراهيم (ع) واقع در پل بداب نوده و  به يكدستگاه خودروي سواري سمند مشكوك  و آن را  توقيف كردند.

وي افزود: ماموران در بازرسي از داخل صندوق عقب خودرو مقاديري سوخته ترياك و يك حقه وافور و يك دست پاسور(آلات قمار) كشف و متهمين بهمراه اقلام مكشوفه به مقرّ  انتظامي دلالت دادند.
اين مقام انتظامي گفت: متهم و سرنشين درحين انتقال به يگان مبادرت به پرداخت 30 ميليون ريال  وجه نقد به ستوانسوم سعيد خورسند و استواردوم اكبر خبازي پور ماموران پليس مبارزه مواد مخدر براي رهايي از بزه انتسابي و چشم پوشي از اعمال قانون پيشنهاد مي کنند اما ماموران با صحت عمل، پيشنهاد متهمان را رد کرده و مراتب را ضميمه پرونده اين متهمان مي کنند.
محسن نژاد با بيان اينكه متهمان با تشكيل پرونده و صورتجلسه رد رشوه به مقام قضائي معرفي شدند، از مردم خواست هرگونه انتقاد، پيشنهاد، تقدير و… درخصوص عملكرد پليس گيلان را طي تماس با سامانه 197 نظارت همگاني پليس منعكس کنند.

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *