اقتصادی 12 اردیبهشت 1396 - 7 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

بهره برداری از شرکت شیرین گوهران ورنا در شهرستان لاهیجان

 

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان از بهره برداری شرکت شیرین گوهران ورنا با سرمایه گذاری 190 میلیارد ریالی در شهرستان لاهیجان خبر داد .

به گزارش آفتاب شمال ، احمد علی شهیدی در حاشیه بهره برداری این شرکت که با حضور استاندار گیلان برگزار شد، اظهار کرد:شرکت شیرین گوهران ورنا متعلق به شرکت کیک و کلوچه نوشین با سرمایه گذاری 190 میلیارد ریال در شهرک صنعتی لاهیجان به بهره برداری رسیده است .

شهیدی گفت:این شرکت صنایع غذایی از شرکت های اقماری شرکت نوشین است و توان تولید سالانه 21 هزار تن انواع بیسکویت، کیک و کلوچه و شیرینی های آردی را دارا است.

وی با بیان اینکه این شرکت در روزهای نخست فعالیت، برای بیش از 60 نفر اشتغال مستقیم دربر داشته و با بهره برداری کامل خود این ظرفیت را به 300 نفر خواهد رساند، خاطر نشان کرد:برای ایجاد این واحد صنعتی 30 میلیارد ریال تسهیلات از محل مصوبات کارگروه رفع موانع تولید، 50 میلیارد ریال از محل تسهیلات منابع داخلی بانک ها و 110 میلیارد ریال نیز توسط بخش خصوصی سرمایه گذاری شده است.

شرکت نوشین نیز به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان کیک و کلوچه در سطح کشور هم اکنون با دارا بودن 390 نفر نیروی کار، ظرفیت تولید بیش از 12 هزار تن انواع کیک و کلوچه، ویفر و انواع شیرینی آردی را دارا است.

 

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *