فرهنگ و هنر 30 خرداد 1396 - 7 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

سرپرست شهرداری رشت : امکانات مورد نیاز مساجد در محلات در دست بررسی است.

به گزارش آفتاب شمال :  مهندس فرامرز جمشید پور و حسنی رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری ، حجت الاسلام براتی رئیس ستاد اقامه نماز شهرداری شامگاه گذشته در دیدار با مساجد و شرکت در محفل انس با قرآن در مسجد امام حسن مجتبی (ع) در منظریه ، خدمت رسانی به شهروندان را از وظایف شهرداری برشمرد و اظهار کرد: وجود مسئولان شهرداری چیزی جز خدمت رسانی به مردم نیست.

وی با بیان اینکه مساجد کانون های مهم فرهنگی و هنری هستند خاطر نشان کرد: در برنامه های محله محوری که در بودجه سالانه شهرداری مطرح شده است، آماده سازی زیرساخت های لازم برای فعالیت های فرهنگی مساجد مورد توجه قرار گرفته است.
به گفته سرپرست شهرداری رشت با توجه به سیاست گذار ی های شورای شهر و سازمان فرهنگی ورزشی بنا بر این شده است که این سازمانها به صورت خودجوش در برنامه های مساجد شرکت کنند.

جمشید پور تصریح کرد: لوازم ورزشی و امکانات مورد نیاز مساجد در دست بررسی بوده و طرح های مورد نیاز نیز برای بهره برداری آماده می شوند.
وی گفت : پلاک کوبی منازل و آسفالت محلات نیز طبق انعکاس های موجود با هماهنگی های شهرداران مناطق و سازمان های زیربط مرتفع می شوند.

در ادامه این مراسم رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت نیز با اشاره به روایتی از حضرت علی (ع) بیان داشت: اقدام کننده به کار خیر از خیر بالاترو اقدام کننده به کار شر از شر بدتر است .
سید رضا موسوی روزان با تاکید بر تنبیه برای ایجاد کننده شر و تشویق برای اقدام کننده به خیر تصریح کرد: برای بدی و ناراستی هیچ توجیهی وجود ندارد و تنبیه آنان مایه عبرت همگان می شود.

وی با اشاره به سخنان گهربار مولای متقیان گفت: راستگویی نخستین اقدام و نگه داشتن چشم و گوش از بدی ها و ناراستی ها از اقدامات بعدی مسلمانان است.
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهررشت نیکی ها و اقدامات صحیحی همچون اقدامات شهدای مدافع حرم را تکرار شدنی و کمال گرادانست و افزود: تا صفات بد را از خود دور نکنیم به معرفت و کمال نمی رسیم.

مدیر ستاد اقامه نماز شهرداری رشت نیز دیدارهای مساجد راکه درماه نزول قرآن و با حصور مدیران شهری انجام می شود ارتباط چهره به چهره با شهروندان دانست و گفت: این مهم به معنی ایجاد و استفا ه از طرفیت کامل سرای محله است.

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *