اقتصادی 17 تیر 1396 - 7 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

توسعه گازرسانی به روستاها یکی از خدمات ارزنده دولت تدبیر و امید در استان است

 

به گزارش آفتاب شمال – روز پنجشنبه 8 تیرماه در جلسه شورای اداری استان با محوریت اقتصاد مقاومتی به ریاست دکتر جهانگیری معاون اول رئیس جمهور و رئیس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی، حضرت آیت الله قربانی نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه رشت، آقای مهندس زنگنه وزیر محترم نفت به عنوان وزیر معین اقتصاد مقاومتی، دکتر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه و سخنگوی دولت، نمایندگان محترم مردم استان در مجلس و جمعی مسؤولین استان برگزار شد.

در این جلسه دکتر نجفی استاندار گیلان در گزارشی از وضعیت استان، توسعه گازرسانی در استان را بعنوان یکی از اقدامات مطلوب دولت تدبیر و امید در استان عنوان نمود.

وی با بیان اینکه گیلان در سال های گذشته در شاخص‌های توسعه، به دستاوردهای مهمی دست یافته است گفت :افزایش شاخص برخورداری گاز طبیعی خانوارهای روستایی از ۶۳ درصد به ۹۶ درصد از جمله این موفقیت ها بوده است.

معاون اول رئیس جمهوری در این سفر از روند ساخت و تکمیل راه آهن رشت – قزوین در محدوده رودبار و منجیل و منطقه آزاد انزلی بازدید و چند طرح را در این منطقه افتتاح نمود.

افتتاح یک پروژه در شهرستان صومعه سرا و حضور در جلسه شورای اداری گیلان با محوریت اقتصاد مقاومتی از برنامه های سفر دکتر اسحاق جهانگیری در استان بود.

 

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *