اقتصادی 20 مرداد 1396 - 7 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت در کارگروه رفع موانع تولید استان گیلان مطرح کرد: توجه ما به حفظ اشتغال ایجاد شده در گذشته نیز ضروری است

 

به گزارش آفتاب شمال :به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان، علی منتظری ، نظارت بر روند صحیح اجرایی تحقق تسهیلات اختصاص یافته وسایر مصوبات کارگروه رفع موانع تولید را مهم دانست و اعلام نمود: ..
توجه ما به حفظ اشتغال ایجاد شده در گذشته نیز ضروری است/ قطعاً نظارت بر روند اجرایی تحقق تسهیلات اختصاص یافته انجام می شود.
به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان، علی منتظری ، نظارت بر روند صحیح اجرایی تحقق تسهیلات اختصاص یافته وسایر مصوبات کارگروه رفع موانع تولید را مهم دانست و اعلام نمود: برای اینکه تسهیلات مصوب شده در کارگروه در مسیر تحقق اهداف بخش تولید هزینه شود از گروه های نظارتی و بازرسین و حتی دستگاههای نظارتی استان کمک گرفته خواهد شد.
دبیر کارگروه رفع موانع تولید در سالن جلسات استانداری با اعلام این خبر افزود؛ ما در سازمان نیز هیاتی متشکل از کارشناسان متخصص جهت بازرسی و اجرا شدن صحیح مصوبات کارگروه در نظر گرفته ایم که با هماهنگی سایر نهادهای نظارتی پیگیر امور خواهند بود.
منتظری تشکیل جلسات کارشناسی ذیل کارگروه برای تسریع در امور جلسات کارگروه را ضروری دانست و تاکید نمود؛ برقراری کمیته های کارشناسی می تواند با بررسی و تحلیل تخصصی موارد درخواستی، کارگروه را به نتیجه مطلوب نزدیکتر نماید.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان یکی از اهداف کارگروه را حفظ اشتغال موجود در استان برشمرد و تصریح نمود: به لطف خدا در سال 95 ما کمترین مشکلات کارگری را در استان داشتیم و در کنار فراهم سازی بستر برای ایجاد اشتغال جدید، توجه ما به حفظ اشتغال ایجاد شده در گذشته نیز ضروری است.
گفتنی است تاکنون بیش از 12 جلسه کارگروه رفع موانع تولید با بیش از 73 مصوبه در استان با موضوعاتی نظیر تامین نقدینگی و استمهال تسهیلات و مشکلات زیرساختی برگزار شده است.

 

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *