اخبار استان ها 15 اسفند 1400 - 2 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

تحقق منویات رهبری معظم انقلاب اسلامی از رویکرد های جدایی ناپذیر مسئولان در حوزه سلامت است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان و امام‌جمعه رشت، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و تقدیر از حمایت‌های معنوی نماینده ولی‌فقیه در استان، اظهار کرد: تحقق منویات رهبری معظم انقلاب اسلامی از رویکرد های جدایی ناپذیر مسئولان در حوزه سلامت است.

به گزارش آفتاب شمال ، دکتر ارسلان سالاری- رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان گیلان در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان و امام‌جمعه رشت در بیت معظم له ، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و تقدیر از نصایح دلسوزانه و حمایت‌های معنوی نماینده ولی‌فقیه در استان، اظهار کرد: استان گیلان پیوسته از فرمایشات و دیدگاه جامع نماینده معظم ولی‌فقیه در گیلان در حوزه‌های مختلفی ازجمله صنعت، کشاورزی، محیط‌زیست و سلامت بهره‌مند شده و آیت‌الله فلاحتی در عین ساده زیستی، برای همه ما الگو است.
دکتر ارسلان سالاری با اشاره به بخشی از اقدامات دانشگاه علوم پزشکی گیلان در بحران کرونا، افزود: کادر بهداشت و درمان استان در بحران کرونا حدود پنج میلیون واکسن تزریق کردند و در طول همین مدت بیش از ۹۰ هزار بیمار بستری در بیمارستانها تحت درمان قرار گرفتند.
وی با اشاره به اقدامات زیربنایی و روبنایی در گیلان در جهت ارتقای خدمات کمی و کیفی به مردم، گفت: تمام تلاش مسوولان دانشگاه در کنار حفظ و ارتقای سلامت مردم، توسعه زیرساخت‌های بهداشتی درمان و استقرار شتاب گونه تجهیزات پیشرفته پزشکی در مراکز بهداشتی و درمانی بوده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تأکید بر اینکه رویکرد دانشگاه در حوزه تحقیقات کاربردی کردن پژوهش و ایده‌های خلاقانه است، گفت: خوشبختانه تلاش دانشگاه در حوزه تحقیقات و پژوهش در جهت کاربردی کردن دانش و رفع کاستی‌های موجود است و موفقیت‌های عدیده‌ای نیز در این زمینه به دست آمده است.
دکتر سالاری، تلاش و جدیت در تحقق منویات رهبری معظم انقلاب اسلامی را از رویکرد های جدایی ناپذیر مسئولان در حوزه سلامت دانست و تصریح کرد: امروزه در گام دوم انقلاب در ابتدای راه هستیم و دستیابی به علوم نوین و درخشش در این حوزه در دستور کار دانشگاه علوم پزشکی گیلان قرار دارد.

 
 
 

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *