اجتماعی 23 اسفند 1402 - 2 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

با تلاش جهادی، جریان گاز در گیلان پایدار ماند

مدیرعامل گاز گیلان گفت: با تلاش جهادی همه کارکنان شرکت گاز، جریان گاز در سراسر گیلان پایدار ماند.

به گزارش آفتاب شمال ، روز سه شنبه 22 اسفند 1402، عیسی جمال نیکویی مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان ضمن قدردانی از همه مردم بجهت رعایت صرفه جویی و همراهی همه نهادهای دست‌اندرکار، گفت: با تلاش جهادی همه کارکنان شرکت گاز، جریان گاز سراسر گیلان در پاییز و زمستان امسال پایدار ماند.

وی با اشاره به سخنان مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران درخصوص مصرف حدود 850 میلیون مترمکعب در روزهای سرد زمستان و لزوم توجه به مبحث بهینه‌سازی مصرف گفت: شدت مصرف انرژی در گیلان نیز بسیار بالاست، لذا همه حوزه‌های مصرف باید همانند گذشته با بهینه سازی مصرف و رعایت صرفه جویی به پایداری جریان گاز در استان کمک کنند.

جمال نیکویی با بیان اینکه زمستان امسال با کمترین محدودیت برای صنایع و بخش‌های تولیدی استان سپری شد، اظهار داشت: بحمدالله با همراهی همه بخش های مصرف، مقدار تحویل گاز امسال به نسبت سال گذشته در نیروگاه‌ها 5 درصد، صنایع عمده ۷ درصد، سیمان ۹ درصد و فولاد 3 درصد افزایش داشته است.

وی تحقق این مهم را مدیون همراهی همه مردم استان و مساعدت استاندار گیلان، معاونت هماهنگی امور اقتصادی این استانداری، مدیریت بحران و همه نهادهای دست اندرکار دانست و از همکاری مستمر همه دستگاه ها، بویژه نهادهای آموزشی و فرهنگ ساز همچون آموزش و پرورش و صدا و سیما تشکر و قدردانی کرد.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اشاره به افزایش روزافزون مشترکین و مصرف کنندگان گاز طبیعی و ادامه روند ناترازی گاز در سال‌های آتی گفت: علیرغم برنامه ریزی های بعمل آمده برای حل این مسئله، مدیریت مصرف در بخش خانگی، تجاری و صنعتی و همچنین ایجاد تمهیدات لازم برای استفاده از سوخت جایگزین در مواقع بحران، همچنان موثرترین راهکار برای رفع این مشکل است.

 

جمال نیکویی در پایان با اشاره به استفاده همه صنایع بزرگ و کوچک و بخش‌های مولد استان از گاز، گفت: بی‌تردید گاز طبیعی پیشران توسعه و آبادانی در گیلان است و باید به درستی از آن استفاده شود.

 

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *