اجتماعی 24 اسفند 1402 - 1 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

پیام تبریک رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان به مناسبت روز جهانی کارشناسان و متخصصین تغذیه

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در پیامی روز جهانی کارشناسان و متخصصین تغذیه را به فعلان این عرصه تبریک گفت.

به گزارش آفتاب شمال ؛ دکتر محمد تفی آشوبی- رئیس دانشگاه در پیامی روز جهانی کارشناسان و متخصصین تغذیه را به فعلان این عرصه تبریک گفت. متن پیام به شرح زیر است:

نام گذاری یک روز خاص به عنوان روز جهانی کارشناسان و متخصصین تغذیه بیانگر اهمیت بالای نوع فعالیت این گروه از افراد در سیستم ارائه خدمات بهداشتی و درمانی دارد که به دنبال یادگیری علمی بوده‌اند که در آن می‌آموزند آنچه ما می‌خوریم چگونه بر بدن و سلامتی ما اثر می‌گذارد. می‌توان حضور این قشر زحمت کش در هرجایی که افراد به دنبال سلامتی هستند مانند کلینیک‌ها، مطب پزشکان و بیمارستان‌ها را رویت کرد.

در دنیای پر سرعت امروز که همه اقشار جامعه به خصوص نسل جوان به دنبال غذاهای حاضری و با ارزش تغذیه‌ای کم هستند این کارشناسان و متخصصان تغدیه‌اند که به ما یادآوری کنند، با اندکی تلاش می‌توان با انتخاب‌های سالم، زندگی سلامت و طولانی‌تری را برای خود به ارمغان بیاوریم.

درک علم تغذیه دشوار است اما کارشناسان و متخصصان این حوزه تلاش می‌کنند تا با زبانی ساده کمک کنند، برنامه‌های تغذیه‌ای مناسب برای به بیمارستان‌ها، مدارس، مراکز مراقبت‌های اجتماعی، خانه‌های سالمندان و موارد دیگر برنامه ریزی شود. این روز برای قدردانی از کار آن‌ها و همچنین برجسته ساختن پیام‌های آن‌ها در مورد تغذیه است.

 

من این روز را به نوبه خود به تمام کارشناسان و متخصصین تغذیه تبریک عرض می‌نمایم.

 

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *