اقتصادی 11 شهریور 1394 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

جایگاه اختصاصی خانی پمپ بنزین ( 2 ) در توتکابن رودبار افتتاح شد

جایگاه اختصاصی خانی با توزیع فرآورده های بنزین (معمولی و سوپر)  و نفتگاز از سال 91 آغاز به ساخت شد و در سال 94 با امکان اشتغال برای 15 نفر بطور مستقیم ، به بهره برداری رسید


 
به گزارش آفتاب شمال:  در آئین افتتاح این جایگاه حجت الاسلام داودی ، امام جمعه رودبار ، ضمن تقدیر از سرمایه گذاری مالک جایگاه در بخش خصوصی و آبادسازی شهر توتکابن ، حرکتهای عمرانی بیشتری را از سرمایه داران این بخش درخواست کرد .

کریمی ، مدیرعامل بانک ملی استان  نیز در آئین افتتاح این جایگاه ضمن تقدیر از سرمایه گذاریهای اینچنین که بدون انتفاع شخصی صورت می گیرد گفت : « باید همه دست در دست هم بدهیم و دولت را در سرمایه گذاریهای استانی همراهی نماییم . »

وی بهترین توجیه سرمایه گذاری مالک جایگاه در این مکان خارج از شهر را مسئولیت اجتماعی و خدمت به خلق برای رضای خدا دانست و افزود :« امید که هر روز شاهد سرمایه گذاری هایی از این دست در این مناطق باشیم . »

جایگاه اختصاصی توتکابن دارای سه سکو و 24 نازل وهشت تلمبه به عنوان یکصد و هفتاد و چهارمین جایگاه عرضه سوخت در زمینی به مساحت بالغ بر دو هزار مترمربع  و در مسیر مناطق ییلاقی و تفریحی عمارلو ، خورگام و داماش واقع است .

این جایگاه با توزیع فرآورده های بنزین (معمولی و سوپر)  و نفتگاز از سال 91 آغاز به ساخت شد و در سال 94 با امکان اشتغال برای 15 نفر بطور مستقیم ، به بهره برداری رسید..

گفتنی است جایگاه خانی (2) توتکابن به عنوان پنجمین پروژه افتتاحی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گیلان است که در هفته دولت به بهره برداری رسید.

در هفته دولت  جایگاههـــای نگین شمال در کمربندی خمام ناحیه مرکزی (رشت ) ، جایگاه سی ان جی حمدا… زاده در رضوانشهر ناحیه بندرانزلی ، جایگاه شعبانی در فلکده ناحیه مرکزی (رشت) و فروشندگی ملکوت در املش ناحیه رودسر مورد بهره برداری رسمی قرار گرفت .

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *