فرهنگ و هنر 12 آبان 1395 - 8 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان در برنامه زنده گفتگوی ویژه خبری : لذت خواندن را در جامعه نهادینه کنیم

به گزارش آفتاب شمال ، سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان شب گذشته(دوشنبه10آبان) و در آستانه هفته گرامیداشت کتاب، کتابخوانی و کتابدار با حضور در برنامه گفتگوی ویژه خبری سیمای مرکز گیلان به تشریح فعالیتها و برنامه های اداره کل کتابخانه های عمومی استان پرداخت.
بدن آرا در این گفتگوی ویژه که در آستانه هفته گرامیداشت کتاب، کتابخوانی و کتابدار صورت پذیرفت به سوالات مجری برنامه پاسخ گفت و در خصوص برنامه های این اداره کل در این هفته اشاره کرد.
وی در این صحبتهای خود به راههای ایجاد لذت خواندن به عنوان مشوقی در جهت جذب کودکان و نوجوانان به سمت و سوی کتابخوانی اشاره کرد و همچنین به سوالاتی در خصوص استفاده از فضای مجازی در حوزه کتابخانه ها، فضای مطالعه استان، سرانه مطالعه، وضعیت کتابخانه های عمومی استان و برنامه های کتابخانه ها، حضور خیرین درحوزه کتابخانه ها و تعامل دستگاهها در حوزه کتابخانه ها پاسخ گفت.
در این برنامه فیروز فاضلی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز در ارتباطی تلفنی در برنامه حضور یافت و به تشریح اقدامات این اداره کل در حوزه کتاب و کتابخوانی در استان پرداخت.
گفتنی است نهاد کتابخانه های عمومی کشور 15 الی27 آبان سال جاری را بعنوان هفته کتاب نامگذاری کرده است. این گفتگو را از اینجا دنبال کنید.

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *