اقتصادی 13 دی 1397 - 6 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان خبر داد : تامین مالی صنایع کوچک از طریق فرابورس

 

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان گفت : شرکتهای متقاضی ، پس از اخذ حد نصاب های مورد نظر ، در فرابورس ایران پذیرفته شده و علاوه بر مزایا بازار سرمایه ، مشمول مزایای ویژه این بازار نیز می گردند .

به گزارش آفتاب شمال  ، احمد علی شهیدی در خصوص تامین مالی صنایع کوچک از طریق فرابورس و اهمیت آن بیان داشت : با توجه به اینکه تا کنون امکان تامین مالی صنایع کوچک از طریق بازار سرمایه در کشور فراهم نبوده است ، در یک سال گذشته تلاش بسیار زیادی برای تامین نقدینگی واحدهای صنعتی در بازار فرابورس صورت پذیرفت ، که نتیجه آن ایجاد بازار صنایع کوچک و متوسط در فرابورس می باشد .

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان در خصوص معرفی بازار شرکتهای کوچک و متوسط و جایگاه فرابورس ایران گفت : فرابورس ایران به عنوان دومین بورس اوراق بهادار رسمی کشور به منظور تسریع در فرایند پیاده سازی و تحقق ارکان اقتصاد مقاومتی با همکاری سازمان بورس و اوراق بهادار و سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ، بازاری ویژه به منظور فراهم نمودن دسترسی عموم بنگاه های اقتصادی کشور علی الخصوص شرکتهای کوچک و متوسط و شرکتهای دانش بنیان به بازار سرمایه طراحی نموده است .

وی در ادامه بیان داشت : در این بازار شرکتهای متقاضی ، پس از اخذ حد نصاب های مورد نظر ، در فرابورس ایران پذیرفته شده و علاوه بر برخورداری از کلیه مزایای شرکتهای پذیرفته شده در بازار سرمایه ، مشمول مزایای ویژه این بازار نیز می گردند .

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان گفت : با توجه به اهداف استراتژیک بازار سرمایه در خصوص کمک به تامین مالی بنگاه های اقتصادی ، ساده ترین شرایط برای ورود شرکتها در نظر گرفته شده .

وی در پایان بیان داشت : سهولت و سرعت پذیرش ، معرفی شرکت به آحاد جامعه ، تامین مالی ، برخورداری از معافیت مالیاتی ، امکان توثیق سهام ، شفافیت اطلاعاتی ، سهولت ارتقاء به بازارهای بالاتر از جمله مزایای شرکتهای کوچک و متوسط برای بنگاه های پذیرفته شده می باشد .

لازم به ذکر می باشد صاحبان صنایع جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به معاونت صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان مراجعه نمایند .

 

 

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *