فرهنگ و هنر 26 اسفند 1400 - 2 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

تلویزیون با کدام برنامه ها سال را تحویل می کند؟

تلویزیون به روال سال های گذشته، برای هر شبکه ویژه برنامه تحویل سالی را در نظر گرفته و از چند چهره برای جذب مخاطبان به تلویزیون در ساعات پایانی سال، بهره برده است.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما ، «فرمول یک»، «عصر جدید»، «بهار جان»، «صدای پای بهار»، «عیدانه عمو پورنگ»، «چرخ» و «خندوانه» از جمله برنامه هایی هستند که در ساعات تحویل سال، از شبکه های تلویزیونی روانه آنتن خواهند شد.
شبکه یک سیما برنامه تحویل سال خود را با «فرمول یک» و اجرای علی ضیاء از روز یکشنبه ۲۲ اسفند به روی آنتن می برد و در طول ۸ شب با میزبانی چهره های مردمی مهمان نوروزی خانه های مخاطبان است.

عیدانه «عمو پوررنگ» با اجرای داریوش فرضیایی از عید نیمه شعبان تا سال تحویل ۱۴۰۱ به صورت زنده از شبکه دو تماشایی می شود.

پخش فصل سوم «عصرجدید» نیز با اجرای احسان علیخانی از پرمخاطب ترین برنامه های سیما از عید نیمه شعبان (۲۷ اسفند) آغاز می شود و به طور ویژه در ساعات منتهی به لحظه تحویل سال نو با مخاطبان علاقه مند خود خواهد بود.
معاون سیما افزود: شبکه چهار، در برنامه تحویل سال و برای نخستین بار در برنامه «چرخ» جایزه تولید علم را با هدف ترویج علم پخش خواهد کرد. این برنامه با هدف پیوند ترویج علم با دانش عمومی، بسترسازی زمینه‌های ترویجی برای شناخت ظرفیت‌های اقلیمی و فرهنگی کشور و جلب توجه عموم مردم به شناخت علمی محیط پیرامون خود و ترویج روش‌های علمی تولید شده است.

همچنین «بهار جان» شبکه پنج سیما هم از روزهای آخر اسفندماه با اجرای مصطفی امامی به صورت زنده به استقبال نوروز ۱۴۰۱ می رود و اوقات دلنشینی را در ساعات تحویل سال رقم می زند.
شاه آبادی ادامه داد: ویژه برنامه تحویل سال نو شبکه قرآن با عنوان «سلام» از ۲۷ اسفند و در روز ۲۹ اسفند تا لحظه تحویل سال به صورت زنده و مستقیم از حرم مطهر امام رضا (ع) به روی آنتن می رود که دعوت از مهمانان ویژه و پخش آیتم های جذاب از بخش های این برنامه است.

وی افزود: در این برنامه که با اجرای هادی صلح جو به روی آنتن می رود، ارتباط های زنده با حرم های مقدس کربلا، قم، جمکران، شاهچراغ و … نیز برقرار می شود.

درآخر نیز شبکه نسیم با پرمخاطب ترین برنامه خود «خندوانه» با اجرای رامبد جوان به استقبال بهار و نوروز می رود همچنین دیگر شبکه های سیما برنامه های خود را منعطف به استقبال از بهار می کنند.

نویسنده
خبرنگار آفتاب شمال
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *